fedeliiah

Alla inlägg under september 2011

Av Fedelia M. Nesi - 30 september 2011 20:17

Heej!

Idag har vart en väldigt chill dag   

Hade skolfoto nästan direkt o jag hoppas att det gick bra..!

Sen fick vi också sluta en halvtimme tidigare så det var vääligt nice   

Sen har jag hjälp pappa lite med lite grejjer och så fick jag även
Veronica Maggios skiva som han lovat mig (eftersom jag klippte gräset   )

Så den kmr lysssnas väldigt mkt o eftersom vi kmr
åka till torpet imorrn kmr vi nog lyssna på den i bilen   


Just nu sitter jag iaf i mjukis kläder o tittar på idol med mamma o pappa   


PusseliPuss  

Av Fedelia M. Nesi - 30 september 2011 10:12

Heej! :)

JUst nu sitter jag i cafeet o bloggar från Blompans dator :P

Har tagit skolfotto idag, o ska in om fem min :/

Iaf ni får ha det bra alla

Puuss!   

Av Fedelia M. Nesi - 28 september 2011 19:30

Hmm, min högsta önskan just nu är nog att allt skulle vara som förr...

Av Fedelia M. Nesi - 28 september 2011 17:40

Idag har vart en suuper bra dag!   

Först fick jag o Signe sluta typ ett, elr vi skulle till medis o fråga folk frågor
och sen efter det fick vi sluta!   

Och efter det gick vi till ringen o då köpte jag

ett armband och

  

en ring

  (sry för suddig bild)


Pussssssssssss

Av Fedelia M. Nesi - 25 september 2011 19:41

Merlin!

 

Top Model

 

Project Runway

Av Fedelia M. Nesi - 25 september 2011 19:33

Idag har jag inte gjort så mkt.
Men på eftermiddagen gick jag, Liam o pappa på bio och såg Smurfarna.

Haha den var fett sööt och rolig   


Sen var det tänkt att vi skulle äta tacos, men vi fick strömavbrott elr snarare
dem alla i kvarteret fick ström avbrott tom Sibylla!

Så pappa gick iväg o köte wook istället   

  

Dagens outfit

  

Av Fedelia M. Nesi - 24 september 2011 19:38

Tjena

Det har vart en sjukt bra dag idag! :D

Först träffades jag o Signe vid Skanstull o sen tog vi t-banan till Farsta där vi mötte
upp Alena <3
Sen gick vi nästan direkt till BK o det var fett kul där!! Sen gick vi till en scen mitt
i torget o där var det modevisning. Sen när första modevisningen var slut
gick vi omkring i centrum o efter det SKULLE vi hem till henne,
men såklart upptäckte hon när vi var framme att hon glömt nyckeln!!   

så vi satt ett tag utanför hennes port o åt godis   

Sen gick vi tbs till centrum o då var det modevisning nr 2! efter det uppträde också Ulrik Munther så vi lyssnade lite på hnm.

MEN! När Signe o jag skulle hem sen hade vi det väldigt rolig o bla bla bla, orkar inte skriva mer om det, men det slutade med att vi fasnade i Skogskyrkogården
för att tåget inte kom!!!!
Haha men det löste sig till slut och jag hoppas att ni orkat läsa allt detta   

Bye

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards