fedeliiah

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fedelia M. Nesi - 30 oktober 2011 18:38

Heej!

Sry för det lilla uppehållet på bloggen men jag har ju somsagt vart på Halloween fest

Singos landställe.

Vi åt läskig middag, klädde ut oss o frågade Bus elr godis :P

När vi hade frågat klart tvättade vi bort sminket o tittade på skräckfilmer bla Scream 4.

Sen flummade vi typ bara heela natten ;D


Tog tyvärr inga bilder men det var iaf en awsome day <333333

Av Fedelia M. Nesi - 28 oktober 2011 22:59

Hejsan allihopa! ;DEfter att jag skrivit klart detta inlägg ska jag lägga mig i sängen en stundO läsa. Imorrn ska Liam ha fotbollsmatch. Men jag orkar inte gå på Den :PAnnars kmr jag nog inte göra så mkt, förutom att klockan 2 ska jag till slussen o träffa alla tjejorna! <3 Ska verkligen bli as kul på halloween!! Jaja, godnatt på er söta läsare :*

Av Fedelia M. Nesi - 27 oktober 2011 19:39

Tjena Tjena!

Idag känner jag mig riktigt... lycklig kanske man ska säga   

Imorrn är det Fredag, jag har ingen arning om vad vi ska göra i skolan då, men jag är klar

med precis allt i skolan + att när vi slutar är de höstlov sen!!!!   

Och på Lördag ska jag o många fler till Singos land o fira halloween  ! Så jäkla kul azzå!!   


Iaf idag var det exakt 1 år sen vi flyttade hit. Shit vad fort tiden gått asså! Jag har spelat gitarr o
efter det har jag simmat. Sen gick jag, mamma o Liam till Mc o åt .


 

Av Fedelia M. Nesi - 26 oktober 2011 14:44

Tjeeeeeeeeeeeena!

Igår sov jag över hos Signe.H !!

Det var jätte kul o vi tittade på Beck, Advokaten den var asbra! Vi skulle också ha shoppat

lite, elr jag skulle köpa en tröja o ett halsband o Signe en tröja. Men vi orkade inte göra det, så
jag tror vi gör det nästa vecka istället   


Iaf nu har jag kommit hem o sen ikväll ska hela familjen + Liams kompis

åka till Globen och kolla på Batman Live!!    Ja det ska bli väldigt kul.

Men ni får ha det så bra så länge! Kmr kanske mobilblogga när  jag är där, men då blir det ju tyvärr inga bilder   


Puss o Kram!

Av Fedelia M. Nesi - 24 oktober 2011 18:02

Hola!   

Just nu sitter jag o lyssnar på lite music.

Jag har iaf kommit på en toppen idé   Jag har kommit på en "tävling" som går till såhär:

Ni ska göra ett "collage" på saker som har med mig o göra.

Här har ni ett exempel som jag gjort:

       

... Ja det är bara ett exempl, men det som måste finnas med är:

- En elr fler bilder på mig

- Bild på något jag gillar/ ni tror jag gillar

- Mitt namn

- och minst tre saker om mig som är bra (om du inte känner mig, vad verkar bra genom bloggen?)


Ja det är kraven, annars får ni göra som ni vill   


maila collaget till fedelia@aurog.com


Ni har tom 10 november på er. Förresten, ville bara säga att detta inte är en tävling utan jag kmr visa alla o om
du har en blogg kmr du också få en fet länk   


Av Fedelia M. Nesi - 23 oktober 2011 09:31

Hej alla sötizar!

Jag har ganska precis vaknat o sitter i sängen och lyssnar på

Melissa Horn   

Idag kmr det väl inte hända så mkt, ska ta o plugga lite o kolla på
Merlin eftersom jag missade det igår när jag var på middag.


Aja bjuder på en arkiv bild o säger hej så länge   


 

Av Fedelia M. Nesi - 22 oktober 2011 08:11

Hurra för att det är lördag!!!   

Idag vid halv 12 kmr Signe  gumman hit   

Jag vet inte vad vi ska hitta på men det brukar bli roligt   

Sen vid 5-6 tiden ska vi hälsa på våra förra grannar som också har flyttat och så ska vi typ äta middag dära   

Jepp det var allt för mi just nu

PuzzeliPuzz

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards