fedeliiah

Alla inlägg under november 2011

Av Fedelia M. Nesi - 30 november 2011 19:27


Klicka här för att komma till tävlingen.


Jag är med i en tävling hos Tina där man kan vinna en Iphone 4s! För att få chans att vinna måste man skriva ett inlägg om tävlingen på sin blogg och gilla hennes blogg på facebook eller följa den på bloglovin. Och om man inte har blogg, så gillar man på facebook. Tror ni fattar men jag berättar ändå, kommentera "jag är med" på inlägget också.

Av Fedelia M. Nesi - 27 november 2011 17:38

Tjena tjena!

Hela helgen har jag vart hos mormor o Thord med Thords dotters hund Leif!

Han är såå söt asså och det var fett längesedan jag träffade hnm!

Iaf så har jag egentligen inte gjort nåt, ätit rastat Leif o såå.

Nästa helg ska jag ockå vara med hnm! ;D


Idag är det ju också 1 advent så det ska vi fira med fika och tända ljus! Asså jag längtar så himla mkt till julen nu asså!!!!


Bild på sötnosen

 


Av Fedelia M. Nesi - 27 november 2011 17:12

JULAFTON

Dem med rätt svar är:

Freja

http://freiyas.devote.se

Alva:

http://livetenligtalva.bloggplasten.se

 

Puss

Av Fedelia M. Nesi - 23 november 2011 17:08

 


Eftersom Alva tråkigt nog var den enda som gjorde en bild ska hon få en dubbel fet länk :D

http://livetenligtalva.bloggplatsen.se http://livetenligtalva.bloggplasten.se http://livetenligtalva.bloggplatsen.se

Av Fedelia M. Nesi - 23 november 2011 16:44

Hej hej!
Haha jag har vart borta från datan i 2 dagar o det känns som om det var ett heelt år sedan!   

Just nu sitter jag o tittar på Project Runway och är helt ensam hemma.

I måndags kom Alva hem till mig o igår var jag med Signe och vi hade verkligen suuper kul!   

Imorrn är det gitarr o simning och sen är ju typ hela veckan slut   (haha skojar, det är ju awsome)

Om exakt en månad nu kmr jag heela dagen att längta efter något som kommer hända nästa dag, vad?

Den som gissar rätt först får en bild och en fet länk   

Abracci


 

Av Fedelia M. Nesi - 20 november 2011 19:37

 

Hmm...

1: Jag träffade Ines förra Onsdagen

2: När jag o Pauo sov över hos Singo

3: När jag, Natalie o Signe åt på BK o kollade på New moon <3


Japp det var dem "sista dagarna" för denna gången :)

Av Fedelia M. Nesi - 20 november 2011 18:22

Tjena mors!


Idag har jag o Liam vart hemma hos mormor. Jag har egentligen inte gjort så mkt, tittat på TV o läst typ   

Har egentligen nada o skriva om men man vill ju hålla uppdateringen uppe   

På onsdag slutar "bloggtävlingen" ( Jag vet inte vad jag ska kalla den för) så om ni inte har gjort nåt tkr jag ni ska

passa på o om ni inte vet vad jag menar kan ni klicka här 

 

Ciao!

Av Fedelia M. Nesi - 19 november 2011 22:01

Hej hej alla fina!

Idag har jag bara vart hemma. Jag har städat mitt rum o så har jag även rensat
lite saker, vilket jag har jätte svårt för att göra så tummen upp för mig   

Har också kollat på sista avsnittet av Merlin, och jag blev överlycklig att det kmr komma

en sesong till (nån gång   )


Imorrn ska mamma o pappa till Ikea så jag o Liam ska vara hos mormor o Thord en stund   

Jepp det var det, nu ska jag lägga mig i sängen o kolla på Pirates of the Caribbean<3

 

Ha det gött gött fölk!


 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards