fedeliiah

Alla inlägg under januari 2012

Av Fedelia M. Nesi - 31 januari 2012 07:26

Cha cha bloggen!

Igår var jag och Signe på teater och vi har bestämt att vi ska börja dära nu!

Det är ett manus vi följer och det verkar verkligen jätte niice   


 

Av Fedelia M. Nesi - 29 januari 2012 17:49

Haha hur jäkla typiskt egentligen?

Jag pappa o Liam skulle som sagt tvätta bilen. Först så var det en enorm kö som tog jättelång tid. När det väl är våran

tur stängs maskinerna av! Vi sitter där jätte länge och vågar inte röra oss ifall den typ börjar.

Sen försöker vi ringa stationen men då hamnar man ofc i telefon kö -.-

Till slut så springer pappa ut och ber om hjälp och då, äntligen kmr det någon som jobbar där!


Haha, jaa det blev ett litet äventyr det.

Har precis ätit pizza och tittar på Revenge som är 7kt braa   


Pöss

 

Av Fedelia M. Nesi - 29 januari 2012 17:49

Haha hur jäkla typiskt egentligen?

Jag pappa o Liam skulle som sagt tvätta bilen. Först så var det en enorm kö som tog jättelång tid. När det väl är våran

tur stängs maskinerna av! Vi sitter där jätte länge och vågar inte röra oss ifall den typ börjar.

Sen försöker vi ringa stationen men då hamnar man ofc i telefon kö -.-

Till slut så springer pappa ut och ber om hjälp och då, äntligen kmr det någon som jobbar där!


Haha, jaa det blev ett litet äventyr det.

Har precis ätit pizza och tittar på Revenge som är 7kt braa   


Pöss

 

Av Fedelia M. Nesi - 29 januari 2012 15:15

 

strax ska jag o Liam följa med pappa o tvätta bilen :P

Puss, hej!

!

Av Fedelia M. Nesi - 29 januari 2012 13:09

Aah är så jäkla arg just nu!

Det är ett mirakulöst under att jag inte slänger ut datan genom fönstret!




**** *** *****!

Av Fedelia M. Nesi - 28 januari 2012 18:33

Hej hej!

Har precis kommit hem efter att ha ätit på restaurangen Stekpannan med mormor o Thord +

resten av familjen. Jätte mysigt och trevligt! ♥
På vägen hem gick vi o köpte godis och strax ska vi fortsötta denna lördagskväll med Gladiatorerna framor TV:n

och en massa gott :)


Vad ska ni hitta på denna lördagskväll?

Av Fedelia M. Nesi - 26 januari 2012 07:34

Hejsan!

Sitter o lyssnar på Usher och försöker att förbereda mig för att kunna hålla mig vaken hela dagen   

Igår var Signe hemma hos mig och jaa vi gick ut och typ "fönster shoppade" sen gick vi hem

till mig o titta på film så det var myys   


Åhh, vad trött jag är! Orkar verkligen inte gå till skolan idag. På lördag har mormor tydligen

beställt bord på Stekpannan (tror jag att det hette..?) så då ska hela familjen + hon då,

äta dära   


Vi hörs sen iaf!!

Pusssssssssssssss

Av Fedelia M. Nesi - 25 januari 2012 12:00


Never apologise for what you feel, It´s like saying sorry for being real


Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards