fedeliiah

Alla inlägg under februari 2012

Av Fedelia M. Nesi - 29 februari 2012 12:29

Hej allihopa!

Jag har precis kommit hem från en promenad med hunden.

Idag ska jag, Liam, mormor o Thrord bowla! Det ska bli jättekul!

Jaa, det finns inte så mkt att skriva om. Bara hur 7kt söt Leif är! Han brukar alltid sova vid benen på mig, men igår

så la han sig i min famn o sov! Hur söt får man va?!

Ni kan få se lite bilder jag har på hnm på mobben, men ni får vänta tills jag kmr hem på fredag.


Kram på er så länge <3

Av Fedelia M. Nesi - 26 februari 2012 12:38

Heeej!

Just nu är jag inte på världensbästa humör tyvärr.

Har duschat och försökt att städa så mkt som möjligt. Idag tog jag också ut mitt andra örhänge och satte dit ett annat.

Tyvärr tkr jag att mellanrummet ser så stort ut och jag längtar verkligen tills jag får ett till hål

som jag alltså ska ha emellan.


Jaja, klockan tre ska somsagt pappa skjutsa mig o Liam till mormor o Thord där vi kmr stanna hela veckan.

PUSS

 

Vad tror ni om ett tredje hål?

Av Fedelia M. Nesi - 25 februari 2012 17:18

Hej allihopa!

Min dator krånglar verkligen så jag får använda mamma o pappas dator som ofta är upptagen ;o

Iaf, igår kom Ollie hem till mig och vi hade jättekul!

Men tyvärr var hon tvungen att åka hem ganska tidigt.

Idag har jag inte gjort mkt alls, elr jag har rensat min garderob och det var verkligen jobbigt ;P

Imorrn åker jag o Liam till mormor o Thord. Leif kmr också vara där och Rickard, Anna o Oliver fast de ska bara äta middag där :)


 

Allr detta blev jag av med =D

PUSS O KRAM

Av Fedelia M. Nesi - 23 februari 2012 20:42

Hej hej!

Idag har datan verkligen inte sammarbetat med mig och jag har inte kunnat göra

ett enda inlägg!   

Har iaf tagit mamma o pappas dator och jag hoppas att min blir bättre snart.


Idag har jag vart med Signe och vi åt lunch på Burger King!   

Sen efter det åkte vi till T-centralen där vi kollade i lite affärer och samtidigt pratade väldigt mkt om en grej...

Iaf sen när vi skulle hem hände också en liten skum grej, men det är inget jag tkr jag ska

ta upp i bloggen    (haha)


Imorrn kmr Olivia hit och så får vi se vad som händer!

Puzz på er!

 

Av Fedelia M. Nesi - 22 februari 2012 19:14

Hola amigos!

Kom precis hem från bruden Olivia vi har lagat mat och den blev faktiskt super god och sen har vi väl mest

pratat, vilket var väldigt skönt!

Idag var ju också sista dagen i skolan, Yippie!   

Ska strax ta ock duscha och tvätta håret, det behövs verkligen!!! Men jaja, vi hörs sen  

 

    

Älskar dig gumman <3

 

Av Fedelia M. Nesi - 20 februari 2012 19:31

Hej allihopa!

Just nu har jag en såndär härlig känsla! Vet inte vrf, men allt känns bara så himla bra!   

Skoldagen har vart ok, runt slutet fick jag så himla ont i huvudet, men eftersom

jag inte hade något att göra så fick jag gå hem för Wing   

Så när jag kom hem åt jag mellis, tog en tablett och gick o la mig.

Haha jag ställde klockan på 4, men jag måste ha sovit så hårt så att jag inte hörde alarmet, för när jag

vaknade var klockan 5 i 5  

Sen gick jag till teatern själv eftesom Signe också fått ont i huvudet   


Jaja, just nu sitter jag och gör ingenting funderar på att sätta på Revenge eftersom jag missade det avsnittet igår.

Puss


Arikvbild 

Av Fedelia M. Nesi - 20 februari 2012 19:26

             

Det  var verkligen såå nice!

Älskar er! <3

Av Fedelia M. Nesi - 20 februari 2012 19:23



  

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards