fedeliiah

Alla inlägg under april 2012

Av Fedelia M. Nesi - 30 april 2012 21:35

Heeeeeeeeej! ♥

Ledsen för en sån dålig uppdatering, men hade ingen blogglust :/ Men nu är jag iaf tbx ;D

Har vart på torpet i 2 dagar och det har vart superfint väder!! :) Har faktiskt  tom hunnit få färg på axlarna.

Har inte så mkt  o skriva om just nu så tänkte visa några bilder från helgen:


       

Årets första lilla "bränna" för mig :P

Puss! ♥

Av Fedelia M. Nesi - 26 april 2012 20:24

     

 


Linne (olivias) - Hollister

Kofta (ny) - Hollister

Jeans - Lab

Halsband - A&C

Armband - ?

förresten, visst är min nya header som Alva gjort till mig fin? Jag ÄLSKAR den!!! ♥

Av Fedelia M. Nesi - 25 april 2012 18:04

Hej hej!

Var o shoppade med Olivia idag♥ Jag köpte:

   

Pusss! :*

Av Fedelia M. Nesi - 24 april 2012 17:17

Hej hej!
Just nu sitter jag i mitt rum o tittar på Project Runway. Har ganska precis kommit ur duschen o smörjt in mig

så det känns   Juste har också skaffat Instagram nu så följ mig, jag heter fedeliiah. Har egentligen ingen blogglust och inget direkt intressant att skriva om. Men eftersom jag har ändrat utseende lite så tänkte jag höra om

någon av er skulle vilja göra en ny header till mig?

Ni får helt och hållet själva bestämma hur den ska vara, men det är bara bland vissa blider ni får välja mellan o det är:

     

  (vet inte vrf denna bilden blev så liten..?)


Skicka sen headern till min mail: fedelia@aurog.com

Lycka till!

Av Fedelia M. Nesi - 23 april 2012 19:58

Har kommit hem från teatern nu. Pappa är och hämtar pizza, smarrigt!   Haha nejmen efter det tror jag att det blir en outfit bild så ni får se hur jag såg/ser ut idag. Kiss ♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 23 april 2012 07:39

Hej hej!

Idag är det måndag o skolan börjar.. Sen efter skolan har jag dubbelpass på teatern så jag kmr komma hem sent o äta sen middag. Vi får väl se hur folket i skolan reagerar på nya mig, det är inga förutom mina vänner som vet om att jag har färgat, så nu kmr väl alla svimma av chock :P

Men hej svejs så länge ♥

 

5/5

Av Fedelia M. Nesi - 22 april 2012 17:51

Kom precis hem från bion. Den var verkligen skitbra, rekomenderas starkt!  

Har också fått massa fina kommentarer om min färgning o vill bara säga till er alla att ni är världens

underbaraste      

Iaf snart blir det tacos o sen kmr det nog bli mest TV-tittande. Kisses ♥

Av Fedelia M. Nesi - 22 april 2012 12:03

Tjeena!

Idag blir det bio med Natalie ♥ Vi ska se Hunger Games! Japp det är typ de enda planerna jag har idag  

Några ego bilder på mig idag kan ni ändå få:

       

Jag är inte så blek egentligen men ljuset på webcamen blev så   

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards