fedeliiah

Alla inlägg under maj 2012

Av Fedelia M. Nesi - 31 maj 2012 07:31

      

  Ja, skobilden är från en annan outfit, men jag hade de på mig idag också :)

Av Fedelia M. Nesi - 30 maj 2012 20:30

Hola hola!

Kollar just nu på Uppdrag gransking. Har ganska precis ätit middag, det blev "plast-pizza" som jag kallar det. Alltså pizza som man köper i mataffären vilket inte är min favorit men det funkar ;)


Jag skrev ju för ett litet tag sen om att jag fick en rolig nyhet av pappa, men jag ville inte säga nåt om det ifall det inte var säkert. Nu är det iaf säkert så då kan jag ta och berätta att jag kommer vara med i en reklamfilm! Dock är det inte så stort som det låter, kommer vara staist och reklamfilmen kommer visas i Finlad men det är iaf kul att vara med om!

Kommer också ta ledigt från skolan den dagen inspelningen kommer va!


Japp, nu vet ni det, imorrn blir det simning på schemat. Kisses ♥

 

 

Av Fedelia M. Nesi - 30 maj 2012 18:37

Tänkte visa några bilder från signes fest i lördags, det kommr absolut komma upp fler, men detta är de jag har just nu:


       

Hoppas ni nöjer er med detta så länge :)

Av Fedelia M. Nesi - 30 maj 2012 07:35

Tjena!

Onsdag morgon och jag känner mig ganska utvilad  

Var med Olivia igår, vi badade, snacka, skratta lite och kollade på film, najs dag alltså!  

Bara 9 skoldagar kvar tills sommarlovet startar, usch så fantasktiskt!!

Annars händer det inget speciellt, imorrn blir det simning och sen på fredag är det klipptid som gäller för lilla mig.


 

 

Gammal bild!

Puss! ♥  

Av Fedelia M. Nesi - 28 maj 2012 17:51

Hola ♥

Kom precis ¨hem från biblan. Var där bara en sanbbis och lånade en bok. Katarina Von Bredows nyaste: Flyga högt.

Hoppas att den är bra så att jag kan ägna livet åt nåt viktigt iaf..

Snackade också i tele med älsklingen Olivia, älskar dej! ♥♥♥♥

Blir att vara med henne imorrn också o det är typ morgondagens planer.


 

Lilla jag idag :)

Av Fedelia M. Nesi - 28 maj 2012 07:33

Hej!

Skola strax då, längtar inte!  

Har iaf haft en toppenhelg! På lördagen kom Olivia o Natalie till mig. Vi fixade oss o så och när vi var klara gick vi

till Signe. När alla hade kommit hem till Signe så gick vi ut och hade picknick, vilket var jättemysigt!

Där var vi ett tag och tog framförallt MASSA bilder. Sen gick vi hem, väntade på Alena som skulle komma senare än oss andra och sen började festen pårikitgt!


I söndags ungefär efter frukosten gick jag hem, sen köpte jag en kräm till mamma och éfter det åkte jag till mormor.

Och hoss mormor gick vi en promenad i det jättefina vädret och så köpte de lite möbler och sen runt halv 7 åkte jag hem igen, då det blev morsdag fika.


Japp det var min helg, bilder från festen och min outfit kmr senare! Puss! ♥ 

Av Fedelia M. Nesi - 26 maj 2012 11:11

Helloj!

Just nu dunkar det musik i högtalarna och jag sitter och tänker lite på hur jävla grym den här kvällen/dagen kommer bli. Snart, elr jag vet inte riktigt när, kommer Natalie och Olivia hit. Vi ska fixa oss tms

osv. Har egentligen inte så mkt att säga, sitter här i mjukiskläder och väntar på att tiden ska gå.

Bye!


 

Av Fedelia M. Nesi - 25 maj 2012 17:29

Morsning!

Kom ganska precis hem efter att ha vart med Pauo och Anastasia. Vi gick och fikade och snackade osv.

Skolan började med att vi skulle upp och träffa 8:orna och vara med dem.

Det var väl helt okej, men lite tråkigt men det kmr nog bli superbra i 7:an!  

Men en sak som var suupernice var att jag, olivia och 2 till vann på tipspromenaden så vi fick goodis, NIICE!  


Har nu också köpt present till Signe. Imorrn kmr Natalie och Olivia hit, vi fixar oss osv o sen möter vi resten och har feeeest!     

Juste! När jag kom hem fick jag en jätterolig nyhet av pappa. Men jag väntar med och berättar nåt ifall det inte blir av osv, men det skulle vara sjukt nice! Om det blir av kmr jag självklart att berätta mer om det..!    


    

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards