fedeliiah

Alla inlägg under juli 2012

Av Fedelia M. Nesi - 31 juli 2012 20:11

Hej alla finisar!
Kom precis hem ifrån en cykeltur med familjen som slutade lite tvärt pga ett ösregn som kom!! Så vi cyklade allt vad vi hade tbx, haha!

Kom också idag hem från Freja! Vi hade det jättemysigt o var uppe t 2 på natten! Sen slöade vi mest hela dagen. Gick sen t farmor o farfar o sen åkte vi o handla.
Puss på er!

Av Fedelia M. Nesi - 31 juli 2012 20:09

Hej alla finisar!
Kom precis hem ifrån en cykeltur med familjen som slutade lite tvärt pga ett ösregn som kom!! Så vi cyklade allt vad vi hade tbx, haha!

Kom också idag hem från Freja! Vi hade det jättemysigt o var uppe t 2 på natten! Sen slöade vi mest hela dagen. Gick sen t farmor o farfar o sen åkte vi o handla.
Puss på er!

Av Fedelia M. Nesi - 30 juli 2012 10:54

Hej alla!
Sitter just nu i bilen och är påväg till Freja :)
Vi får höras lite mer när jag är där osv, men nu vet ni att jag lever iaf ;)
Puss

Av Fedelia M. Nesi - 26 juli 2012 11:34

Tjoo!

Kom precis ut ur duschen. Såå himla skönt att få göra sig fräsch asså! Eftersom vi varken har el elr vatten på torpet så får man verkligen passa på när man kommer till farmor och farfar   

Iaf, reklamfilmningen har kommit! MENJag kom inte med alls mycket! Om man pausar precis när jag kommer kan man se en liten suddig bild av mig   Haha så jäkla typiskt asså! Aja det är som det är, nästa gång kanske man har mer tur?   Men vill ni ändå se reklamfilmen elr inte? Kommentera så får vi se hur det blir.

Puss♥


Av Fedelia M. Nesi - 25 juli 2012 17:08

Hejhej alla fina! ♥

Just nu befinner jag mig hos farmor o farfar. Ska sova över här ikväll. Mamma o pappa ska på nåt band men jag får inte följa med  Aja det får väl bli en kväll vid TV:n elr kanske telefonen?

För några dagar sen gick vi våran årliga svamp march elr vad man ska kalla det   Vi hittade ganska mkt kantareller faktiskt och dagen efter stekte vi dem o hade det på macka, det var mumsigt!   

Jepp, idag har vi vart på Vallby där vi har kollat på lite grejer o jag köpte också två klubbor (haha bra att veta jag vet..)

På måndag kommer dagen spenderas hos kusinen och jag ska också sova över där så det kommer bli jättekul!

Men ni får ha det så bra sålänge! Pusspuss♥♥♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 21 juli 2012 10:21

Hejsan svejsan allihopa!

Har precis fixat mig lite grann. Blir inget speciellt eftersom vi ska åka bil o sen vara på torpet!

Jag hoppas verkligen på kanonväder så vi kan bada sola och jaa vara ute mycket helt enkelt :) Men har inge mer o skirva just nu, ska uppdatera så bra det går, Puss ♥

  

Av Fedelia M. Nesi - 20 juli 2012 18:44

Klicka på bilden nuuuuu för att komma till hennes blogg! Puss!♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 20 juli 2012 17:51

Hejhej!

Kom ganska precis hem efter att ha varit med världens bästa Natalie! Det var såå kul o träffa henne och vi åkte till gallerian och åt lunch o sen så kollade vi i lite affärer. Jag köpte ingenting men Natalie köpte en bikini   

Jag hittade en skiitfin tröja på gina som jag tror jag kommer köpa sen!!   

Men just nu håller jag på att packa lite. Imorrn åker vi till torpet och kommer vara där i ca 3 veckor. Uppdateringen kommer att bli lite sisådär har ju appen, men bateriet dör fett snabbt där o jag kommer bara kunna ladda när jag är i stan, men ska göra mitt bästa!   

Puss!♥


Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards