fedeliiah

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fedelia M. Nesi - 31 augusti 2012 18:14

Hejhej!!

Familjen håller nu på att packa lite eftersom vi ska till torpet snart. Men tänkte ta och berätta lite om vad som hände igår :) Först slutade jag vid lunch. Sen åkte jag och Signe till hem till henne i Nacka,, fixade till oss och sen åkte vi till Nacka Forum!

Där träffade vi lite folk och så gick vi till ett fik där Sarah Tjulander hade som en bloggträff. Där bjods det på fika och vi träffade massa sköna människor!

När vi hade vart där ett tag åkte vi tillbaka hem till Signe, pluggade, åt mat och flummade en massa! Haha hade det toppen kul gumman!♥

På morgonen var det dock inte lika kul eftersom vi var tvugna att gå upp ganska tidigt men det löste sig iaf ;)


Jepp men ni får ha det awsome så hörs vi men kommer nog inte blogga nåt under helgen. Puss♥


 

Av Fedelia M. Nesi - 31 augusti 2012 12:29

Av Fedelia M. Nesi - 31 augusti 2012 10:59

Hejsan readers!
Hoppas ni mår bra, jag sitter just nu i skolan o väntar på att våran lärare ska komma o sen ska vi ha lektion fram tills lunch.
Slutar vid två , o då blir det att åka direkt hem käka lite o sen sticker vi till torpet! Jag ville mest uppdatera men skriver sen. Dagens outfit kommer oxå upp! Puss

Av Fedelia M. Nesi - 31 augusti 2012 07:15

Av Fedelia M. Nesi - 30 augusti 2012 07:35

Hej allihopa!

Hoppas att ni har det bra och att ni inte är för trötta   

Idag kommer det att bli en fett chill dag! Går i skolan till 12 ungefär och kommer hänga med Signe hela dagen och sen kommer jag även att sova över hos henne så det ska bli riktigt skoj!   

Jepp ska be någon fota min outfit så att jag kan visa er den sen, puss ♥♥


Av Fedelia M. Nesi - 29 augusti 2012 07:47

Isabella:

Hej, Jag undrar om man kan praoa hos polisen jag vill jätte gärna praoa hos polisen ;D Tacksam för svar :3


Hej Isabella!
Jag praoade hos polisen pga att jag känner en polis men han jobbar också i en pytteliten stad. Du kan ju alltid fråga men jag tror att spec i storstäderna kan det bli lite svårt, tyvärr :/
Men ha det bra och lycka till ♥

Av Fedelia M. Nesi - 28 augusti 2012 19:59

Nu börjar det bli mörkt o lite kyligt men det är bara mysigt. Sitter o dricker en cola och snart börjar det igen, så himla kul o se på faktiskt!!

Av Fedelia M. Nesi - 28 augusti 2012 17:01

         

Tröja - Cue

Jeans - Gina


Jepp inget spec men det funkar! Pussss♥ 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards