fedeliiah

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Hjälp please!

Av Fedelia M. Nesi - 20 augusti 2012 19:59

Hejhej!
Kom precis hem efter att ha simmat. Kändes riktigt bra och skönt faktiskt!   

Skolan idag har varit lååång och tråkig, gick i skolan från halv 9 till 3 och det är man inte direkt van vid..


Snart ska jag ta o kolla upp om jag får upp designen igen blev så deppig så jag bara helt enkelt inte orkade ens tänka på det men strax blir det ett till försök.

Men det skulle vara sjukt kul om någon av er ville göra en ny design till mig!! Den som gör det kommer få en FET länk om den har en blogg annars blir det en massa fina ord ist   

Jag vill ha den här bilden och det ska stå mitt bloggnanm (fedeliiah) och texten Live the life you love - love the life you live


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fedelia M. Nesi - 15 januari 2014 18:23

Ja för en gångs skull blev det jag som lagade maten för ikväll. Det blev en potatis och purjolök soppa eftersom jag älskar den soppan faktiskt :) Haha får dock se hur bra min blir, tycker jag följt receptet precis men man kan väl alltid missa något...

New

Av Fedelia M. Nesi - 9 januari 2014 19:01


Fick de här extremt fina och söta ljusen av Clara som varit i Thailand. Båda två luktar sommar och blommor vilket blir perfekt! Jag har fortfarande lite kvar i mitt andra ljus från Bath&bodyworks men den är lite mer vintrig så det blir perfekt att b...

Av Fedelia M. Nesi - 1 januari 2014 22:33


1. Barnolja: Den här burken är jättegammal och har bara legat i skåpet. Men jag hittade den för ett tag sen och på baksidan stod det att den var bra på att ta bort smink. Så jag blöter ansiktet först och sen häller jag lite barnolja på en bomullspad...

Av Fedelia M. Nesi - 1 januari 2014 14:35


Hoppas ni alla hade ett bra #nyår. Vi var hemma och fick besök av mormor och Thord. Det var jättetrevligt och vi pratade, skrattade och åt jättegod mat! Sen när det började närma sig tolvslaget så gick vi ut till kanalplan och #skålade och såg på all...

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards