fedeliiah

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fedelia M. Nesi - 31 oktober 2012 15:48

  Halloj

Sitter just nu framför datan med världens ryggvärk och känner mig som en gammal gumma.. Ikväll ska jag nog sova med en sån ör grej man värmer så hoppas vi att det går över   

Idag gick jag, Liam o farmor till Vallby där vi gick på tipspromenad och sen fikade vi och hade det mysigt♥ Imorgon ska jag hänga med Freja och så tror jag att vi ska färga hennes kompis hår


Jao men vi hörs, kisses♥♥♥♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 30 oktober 2012 10:48

  Hola!

Har precis fixat mig och är redo för dagens äventyr  Haha nejmen idag ska jag, farmor och Liam på bio och vi ska se på filmen Modig. Någon av er som har sett den? Är den bra eller dålig? Kommentera så jag vet vad jag ska vara beredd på    Haha jaa det är väl det enda som är planerat för tillfället, puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 29 oktober 2012 15:45

Av Fedelia M. Nesi - 27 oktober 2012 19:04

Hej på er!

Sitter just nu vid datan och är helt slut!   Haha jaa, men idag har jag varit med Moa och det har varit jättekul och vi har spelat massa wii spel vilket var jätte längesen. Snart blir det lördagsmys framför Merlin med familjen men innan det måste jag ta och packa tills imorrn då vi åker till Västerås eller "Vässan" som Freja skulle ha sagt   

Men ha det bäst kära bloggläsare!♥


 


Av Fedelia M. Nesi - 26 oktober 2012 23:51

Hej sötisar!

Ligger just nu i sängen med datan i knäet och tyst musik i högtalarna. Är väldigt trött så ska nog ta och gå o lägga mig strax. Imorgon kommer jag att vara med Moa och jag tror vi kommer vara hos mig och det ska bli både roligt och mysigt♥

Sen på söndag åker jag till Västerås och stannar där hela höstlovet men kommer nog ta med mig datan och även om jag inte gör det så kommer jag kunna blogga från deras data   

GODNATT

 


Av Fedelia M. Nesi - 26 oktober 2012 14:52

       

Av Fedelia M. Nesi - 25 oktober 2012 21:44

Jag har två nyheter att berätta!


1: Det snöar ute!


2: Jag har sovmorgon till klockan tio imorgon!



Av Fedelia M. Nesi - 25 oktober 2012 17:44


Skapa flashcards