fedeliiah

Alla inlägg under november 2012

Av Fedelia M. Nesi - 30 november 2012 16:59

Hello!

Fredag idag jue, NICE! Har tittat på Tv en stund men nu är det dags att plugga igen...

I helgen kommer det hända lite grejer eller speciellt imorgon men mer om det senare för nu är det dags för mig att plugga, puuuuss

 

Av Fedelia M. Nesi - 29 november 2012 17:15

  Gissa vad jag gör just nu.. Jo jag pluggar    Såå sjukt tråkigt men det måste väl göras... Jag tycker vi har fått så himla mycket läxor på sista tiden men jag antar att det är som förväntas av en?

Tack för pressen liksom  Aja jag ska inte sända de negativa tankarna till er utan jag ska behålla de för mig själv. Det är ju fredag imorgon!


Puss♥♥♥♥♥♥♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 29 november 2012 07:20

Såhär ser det ut utanför mitt fönster nu, så det blir nog premiär för vinterskorna idag!!

Av Fedelia M. Nesi - 28 november 2012 14:46

Tack Alva! <3

Av Fedelia M. Nesi - 25 november 2012 20:01

Av Fedelia M. Nesi - 25 november 2012 20:00

Av Fedelia M. Nesi - 25 november 2012 17:32

Hola!

Söndag idag. Igår mötte jag tjejorna på slussen och sen skyndade vi oss till laserdome stället men vi sprang lite fram och tillbaka för vi hittade inte vägen, hahah vi såg ut som trötta höns som irrade omkring fram och tillbaka....  Haha jaa men tillslut hittade vi stället och så spelade vi två omgångar laserdome, det var såå sjukt kul!! Haha men tydligen hade jag hållt geväret för hårt för jag fick tre (!) blåsor på händerna så det var ju lite jobbigt, men aja life moves on   

Sen åkte vi hem till Alva och ått nachos och hade det jättekul, hon fick också öppna sina presenter och jag hoppas hon blev nöjd med allt♥

Sen vid halv 8 fick jag skjuts av Pauos mamma, vilket var jätteskönt så jag slapp ta en buss och krånga osv. Var ensam hemma när jag kom så satte på mig mjukiskläder och la mig i soffan och kollade på film och messade. Mamma, Liam och pappa kom hem vid 12tiden på natten eftersom de var på släktmiddag och sen gick jag och la mig.

Jaa hur har eran lördag varit? Kraam♥♥

 


Av Fedelia M. Nesi - 24 november 2012 20:04

Hej!

Kom ganska precis hem ifrån Alva, har haft superkul men mer om det sen! Nu är jag ensam hemma och sitter i soffan och myser framför Så mycket bättre.

HA en bra kväll! Puss♥

 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards