fedeliiah

Alla inlägg under december 2012

Av Fedelia M. Nesi - 31 december 2012 18:36

Hej och gott nytt år!   

Vi har precis druckit en liten fördrink som för mig och Liam blev blåbärs smoothie, mums!  

Nu håller mamma och pappa på med maten, det blir kräftor och paj, riktigt gott!

Hoppas ni alla får det bra, hörs väl nästa år    KRAM

 



TV

Av Fedelia M. Nesi - 29 december 2012 22:10

Hola! Ligger just nu i sängen o kollar på sagan om ringen vilket har blivit en liten jultradition för mig. Dagen har varit väldigt lugn har för det mesta kollat på film. Imorgon är det inga speciella planer men ska nog försöka (återigen..) köpa mina jeans på weekdays. Har egentligen ingen ork men det skulle va skönt o ha det gjort! Aja vi får se puss <3

Av Fedelia M. Nesi - 27 december 2012 11:08

Hello!

Nu dök det upp lite planer för dagen, härligt!   Runt 2-3 tiden drar jag till Olivia och slaggar där så det ska bli grymt!   


Sen imorgon kvart över fem ska jag på bio med Pauo och vi ska se Hobbit, hoppas verkligen den är bra. Hahah det känns som om jag har gjort/ kommer göra mycket den här veckan vilket jag bara tycker är kul så man inte degar hemma hela dagarna!


Vad är era planer för idag? Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 26 december 2012 19:54

  Anna:

Hejhej!!

Har några frågor...

1. Vad var det för uppträdanden?

2. Vilka upträdde?

3. Vem/vilka var bäst??


Hehe...Det var bara 3 grågor..menmen...Skule du kunna svara på frågorna i ett inlägg? för jag är otroligt dålig på att komma ihåg att jag ställde frågorna annars:)

tack på förhand<3 /anna


Hej Anna!

Det var lite olika uppträdanden, en grupp dansade några spelade piano och så var det några som spelade gitarr och sjöng   Haha jaa det var massa olika folk som går i våran skola som uppträdde, för många att nämna vid namn, dock.. Hmm, vem som var bäst? Det var en grupp tjejer som sjöng och spelade gitarr och de tyckte jag nog var bäst.

Kram!

Av Fedelia M. Nesi - 26 december 2012 16:32

Hejhej!

Idag har jag hängt med Signe H och vi har åkt in till stan och kollat. Det var egentligen tänkt att jag skulle handla upp det mesta från mina present kort men det var såå läng kö och jag hade verkligen ingen lust idag så det får bli någon annan dag, kanske imorrn?


Ikväll ska vi i familjen gå och äta på O'learys så det blir nog trevligt  

Jaa men köpte en hårolja från Proffs och hoppas att den är bra! Är det någn av er som har den? Isf vad tycker nu? Kommentera gärna!

 

Av Fedelia M. Nesi - 25 december 2012 14:36

En fin och super mysig flanell pyjamas
  






Världens lenaste och mysigaste morgonrock
 
Ett par träningstights

 

Super söta, varma och fina sockor
 

Varma toflor
 

Tre stycken läppglans

 

Ska få färga ögonfransarna
   
Skitfint armband
   
Haha maaassa strumpor
 
Underkläder

   

Almernacka och kallender
 

Presentkort på Weekdays, Hollister, Waynes Cofee & bio!
   

OCH SIST MEN ABSOLUT INTE MINST; EN SVART LONGCHAMP!

ÄR JÄTTEGLAD FÖR ALLT JAG FICK!!!


NU SKA JAG TA OCH FIKA MED FAMILJEN MEN VI HÖRS!!♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 24 december 2012 23:28

Nu har mormor och Thord precis gått och jaa sorligt nog är också julafton slut nu.

Är jättenöjd med dagen och har fått jättefina presenter men de visar jag imorgon. Nu ska jag ta o flytta i ordning, ta bort sminket och sen lägga mig i sängen och myysa. Puss♥

 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards