fedeliiah

Alla inlägg under januari 2013

Av Fedelia M. Nesi - 31 januari 2013 09:04

Hej och hoppas ni mår bra. Själv mår jag sådär, gick hem efter lunch igår och är hemma idag så hoppas jag att jag blir bra så jag kan vara i skolan imorgon. Även fast jag är hemma och sjuk ska jag försöka att jobba så mycket som möjligt så att jag inte får massa att göra sen. Nu tänkte jag ta tag i engelskan lite men vi hörs, puss♥

Haha typ jag just nu

Av Fedelia M. Nesi - 29 januari 2013 19:28

Sitter i biltvätten nu, haha hoppas jag kmr härifrån levande, fastnade ju förra gången hehe..

Av Fedelia M. Nesi - 29 januari 2013 07:25

Hejhej!

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag sov ganska gott men vaknade mitt i natten av att jag inte kunde andas med näsan så resten av natten fick jag sitta och sova i sängen vilket inte är lika skönt   

Iaf, tisdag idag! Har själv inga speciella planer förutom att plugga, har ganska mycket att göra så ska försöka bli klar med så mycket som möjligt. Sen ska jag tydligen följa med och tvätta bilen och jag märkte precis en rolig sak som var att för exakt ett år sen idag tvättade vi bilen också, haha vilket sammanträffande!


Glöm inte att om ni kolla till höger så finns det ibland en kategori som heter "för ett år sedan" lite roligt att se faktsikt   

Jepp men vi hörs! Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 26 januari 2013 16:35

Tjena!
Helt sjukt hur fort dagen går, nästan läskigt   Har iaf vart i Kungenskurva med familjen där vi skulle köpa ett skrivbord till mamma och pappa och även kanske en ny stol till mig men tyvärr hittade vi inget vi ville ha så det blev inget alls, haha inte vanligt att man kommer tomhänt från att ha vart i tre olika affärer men det hände oss idag   

Ikväll tänkte vi köra på Dumplings till middag och sen blir det mys framför den nya säsongen av Merlin, myys♥


Imorgon på eftermiddagen ska jag, mamma och mormor gå på bio, vi ska se filmen Les Miserables hoppas den är bra!

Jaa sen är ju helgen över och det vanliga livet börjar igen efter att ha varit nästan själv i skolan i en vecka,

Ha en bra kväll allihopa!

 

Av Fedelia M. Nesi - 25 januari 2013 19:03

Tjeena!
Fredag idag, huur nice som helst ju! En så länge har jag inga planer för helgen men antingen så händer det nåt eller så chillar jag bara galet, båda blir nice!

Var ju i skolan idag men slutade klockan ett och då stack jag hem, lite senare kom Signe till mig och vi stack till bleckan där vi mötte massa folk, stack till myway hängde lite där efter det gick till bleckan i mörkret och skrek och gjorde massa roligt hehe. Till sist frös vi så mycket att vi stack hem till David där jag och Signe försökte spela nåt zombie spel men haha tror inte det gick så bra..   Var iaf en toppen dag, såå grymt kul!♥

Nu ikväll blir det TV och mys med familjen, bye♥

 

Grymaste gänget♥

Av Fedelia M. Nesi - 23 januari 2013 14:34

Jag är glad att jag idag kan säga att det varit en bra dag!   Igår var en av de värsta dagarna jag varit med om och förväntade mig att den här dagen skulle bli lika jobbig eller kanske tom värre men nej så blev det inte, skönt det!

Hur har eran dag varit då? Jaa har inte så mycket att säga, ville bara uppdatera lite eftersom det varit såå sjukt dåligt med det den här veckan men det har jag ju också förvarnat er om   

Ha det bra!

 Puss♥


 

Tis

Av Fedelia M. Nesi - 22 januari 2013 07:22

Hello.

Ja som ni märker händer det inte så mycket i mitt liv just nu och det kommer antagligen inte göra det den här veckan heller. Alla människor är på prao förutom jag och ca 9 till som hänger i skolan.

Det är inte lika tråkigt som det låter för vi har faktsikt väldigt mysigt, det är bara det att jag mkt hellre hade varit på prao! Yes, nu vet ni hur mitt liv ser ut den här veckan..   

Igår var jag iaf på teater och det var nog en av de roligaste gångerna den här terminen, efter det simmade jag några hundra meter som jag gör varje måndag och sen hamnade jag framför Guldbaggen.


Ha en bra tisdag allihop! Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 19 januari 2013 15:52

Halloj!

Hur mår ni? Själv mår jag verkligen toppen! Kom precis hem efter att ha varit på skådespelarkursen och det var såå sjukt kul! Temat var ju improvisation och var ganska osäker på det innan, om jag skulle gilla det och så men det var så sjukt kul och jag kände mig faktsikt duktig! Haha en braa känsla det   


Jo och sen är det ju lördag också vilket inte gör saken värre. Inga fler planer för dagen, dyker det upp så dyker det väl upp liksom. Kraam♥

 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards