fedeliiah

Alla inlägg under april 2013

Av Fedelia M. Nesi - 28 april 2013 16:56

Kommentera om ni vill se något på?

Av Fedelia M. Nesi - 27 april 2013 15:48

Åh nu kan man ju säga att man är lite missnöjd med livet..   

Igår kväll började jag känna mig lite hängig och sen på natten så vaknade jag och hade feber men jag tog en tablett och somnade om och sen vaknade jag och mådde iaf bättre.

Beslutade att jag skulle klara av att kunna gå på kursen och ja det lyckades jag men men nu efteråt känner jag mig ganska trött och sliten så tyvärr kommer jag inte sova över hos Signe   

Så det är jag jättebesviken över för vi hade planerat det här innan och det skulle bli såå mysigt och kul..

Istället kommer jag ligga i sängen och kolla på massa avsnitt av vampire diaries, får ju helt enkelt göra det bästa av situationen.

Hoppas ni alla mår bättre och är gladare än vad jag är.. PUSS

 

Av Fedelia M. Nesi - 25 april 2013 19:30

HalloJ!

Idag har det varit en riktigt härlig dag! Först var jag i skolan och ja det hände väl inget speciellt, eller jo förresten!

Vi fick kycklingklubba till lunch o asså jag svär vi får ALDRIG kycklingklubba till lunch!! Och sen var det typ brandalarm bara det att det kom inget ljud..   

Haha jaa men efter skolan drog jag och Alva och köpte fanta och sen satte vi oss på gräset på medis i flera timmar o bara pratade o skrattade och det var verkligen jättemysigt och suuperfint väder!

Jamen nu är det ofc dags för lite Vampire Diaries   


Juste tänkte ta o berätta vad som händer i helgen: Imorgon ska jag vara barnvakt åt Liam och sen på lördag ska jag på en till kurs (sista för mig) och sen efter det ska jag hem till Signe.H  o sova där och även få träffa hennes kompis från Skåne som är och hälsar på   

Men vi hörs imorrn♥♥

   

Av Fedelia M. Nesi - 22 april 2013 07:22

Tjaa!

Hann inte blogga så mycket i helgen men på lördagsmorgonen tog vi det bara lungt och jag kollade på några avsnitt av The Vampire Diaries innan jag och farmor drog ut och åt på Vapiano, och det var jättegott!

   


Efter det gick vi runt i lite affärer och sen drog vi oss till Göta Lejon där det redan var ganska mycket folk och sen halv fyra började musikalen och ja den var bra :)

Sen efter det runt halv sex när den hade slutat så gick vi hem åt lite och sen tog farmor tåget tbx till Västerås.


Igår hände det inte så mycket, kollade på Vampire Diaries och sen drog jag på ett till steg på kursen -  Reklam & Kreativitet.


Hoppas ni hade en bra helg♥

Av Fedelia M. Nesi - 20 april 2013 14:25

Av Fedelia M. Nesi - 20 april 2013 10:32

Godmorgon!

Idag är det lördag men känns som Söndag, antagligen för att jag var ledig igår   

Men farmor är här och sen ska vi två äta lunch på Vapiano och sen efter det ska vi på musikalen Jesus Christ Superstar, hoppas den är bra! Ja, jag har nog inte så mycket mer att säga men dagens outfit:

   

Av Fedelia M. Nesi - 18 april 2013 21:26

Dagen idag var hemsk, eller den började hemskt iaf. Vi skulle till skansen med skolan och såklart ska det spöregna då..!

Vi får stå LÄNGE och bara vänta på att ens få komma in och jaa det var helt enkelt kaos. Men tillslut så fick man sluta runt lunch så jag och Natalie tog Spårvagn tillbaka och satte oss och åt lunch på donken och det var kul och mysigt.

Sen efter det drog vi till mig och kollade lite på Pretty Little Liars innan jag drog till frissan och hon hängde med en stund. Så yes, nu har jag nytt och fräscht hår   

       

Av Fedelia M. Nesi - 18 april 2013 21:18

Hej!

Tänkte ta och berätta lite om igår, på eftermiddagen drog alla sjuor till Eriksdalsbadet och det var skitkul!

Sen efter det drog jag och Olivia Holm hem till mig, åt lite och fixade oss innan vi drog till Åhléns i stan där det redan var en ganska lång kö. Vi stod i den kön några timmar (..) och sen tillslut kom HÅKAN HELLSTRÖM och vi typ dog hahahah  Och sen fick man en och en komma fram prata lite och så signerade han sin nya skiva!♥♥♥♥


Efter det var vi helt skakis och vi gick omkring och sjöng hans låtar och kunde liksom inte fatta att vi träffat honom!

       

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards