fedeliiah

Alla inlägg under maj 2013

Av Fedelia M. Nesi - 31 maj 2013 15:36

Sista skolfredagen i 7:an avklarad, helt sjukt att jag kan säga så?!

Slutade för ungefär 2 timmar sen och satte mig i lilla bleckan  och solade en stund, sjukt varmt det är idag!

Om ett tag kommer pappa hem och då ska vi dra till stora bleckan och tände en brasa, sen ska jag möta upp Mira och så ska vi köpa massa gott och grilla det       LOVE SOMMAR ASSÅ!


Sen imorgon har vi beställt tågtod till Västerås och så ska jag spendera helgen hos min kusin o vi ska shoppa och bara ha det jättenajs. Vad ska ni göra i helgen?   KISSES♥

 




Av Fedelia M. Nesi - 30 maj 2013 07:28

Åh herregud jag känner mig som ett vrak....

Hade ju idrottsdag igår och det var väldigt roligt faktiskt, MEN det här året har jag varit jättedålig på att träna och sen igår körde jag allt jag hade vilket nu betyder att jag knappt kan röra benen pga väärldens träningsvärk!

Och inte nog med det så tog jag ju spruta igår och nu har den armen blivit väldigt öm, haha så det ända "fungerande" är min högerarm just nu   Haha jaja så kan det gå   


Idag har jag faktiskt inga planer än så länge, men vi får väl se vad som händer. Puss♥


Av Fedelia M. Nesi - 29 maj 2013 20:01

Av Fedelia M. Nesi - 29 maj 2013 08:09

Hallo!

Sovmorgon i en timme idag, sjuukt skönt att få sova ut   

Idag har vi idrottsdag hela dagen så träningskläderna är på. Hoppas det inte börjar regna, det vore ju lite jobbigt när man ska ut och träna liksom!

Efter skolan ska jag hem och byta om och sen hämta Liam och efter det drar vi till Slussen och ska ta fästingspruta, USCH USCH   Hatar verkligen sprutor!!!! Men efter det ska vi på restaurang och sen kommer det bara vara vi tre för mamma är i Göteborg och jobbar. Vad ska ni göra idag?

PUSS♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 28 maj 2013 07:18

Åh gud är så sjuukt trött just nu.. Va hela dagen igår i ett typ villaområde precis vi vattnet, jättefint var det!
Fick vänta ganska länge men tillslut var det min tur och då fick jag göra massa statist grejer :)
Huset vi filmade i:

Av Fedelia M. Nesi - 27 maj 2013 07:45

Godmorgon på er!
Idag kommer det inte bli någon vanlig dag för mig. Kommer vara i skolan till ungefär halv 11 och sen drar jag och ska vara på en reklaminspelning för If som kommer sändas i Norge, jättespännande men också grymt nervöst!!   

Kommer troligtvis komma hem ganska sent också men så fort jag kan bloggar jag om hur det gick och hur allt va, PUSS♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 26 maj 2013 19:21

Nonno o Gun är här på middag just nu. Vi har ätit jättegott o strax blir det fika med morsdagsmys. Sitter med en varm vetekudde på nacken, dansade tydligen lite för vilt igår på festen haha... Hoppas det försvinner imorrn för då ska vara på en reklaminspelning men mer om det senare, CIAO

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards