fedeliiah

Alla inlägg under juli 2013

Av Fedelia M. Nesi - 30 juli 2013 18:21

Åh herregud, idag känns det som vi har varit duktiga!! Vi har sammanlagt gått i ca två timmar från Bredäng till Skärholmen en ordentlig bit o det småregnade lite ibland men det var bara skönt :)
Sen åt vi lunch på Jensens, min favvorestaurang och det va lika gott som vanligt!

Imorrn blir det besök av Anna o gänget och på torsdag kommer Lotta och Andreas :))

Av Fedelia M. Nesi - 30 juli 2013 11:26

Bandeu - Gina
Linne - Cubus
Jeggings - Veromoda

Av Fedelia M. Nesi - 29 juli 2013 13:32

Kom hem ifrån Torpet igår, åkte dit på fredag kväll och kom hit till Bredäng söndag kväll. Gjorde inget spec där, förutom att typ läsa o läsa haha :) Mormor är hos frissan o sen ska vi kanske åka in till Skärholmen, vi får se.
La outfit today då:

Tröja - Veromoda
Byxor - Veromoda
Halsband - Ginatricot

Av Fedelia M. Nesi - 22 juli 2013 12:05

Hallo!
Hos mormor och Thord nudå. Har ganska precis fixat mig och strax ska vi ta och cykla till Sätrabadet och så får vi se om vi badar eller inte  Vi ska iaf någonstans i närheten ta en fika så det bir nog myys, det enda dåliga är att det blåser ganska rejält men det kanske inte är så farligt när man väl är ute?


Imorrn åker vi hem för vi ska hela familjen på fotboll (igen haha) och den slutar så sent att jag och Liam kommer sova kvar hemma och sen på onsdag ska jag träffa Pauo och Natalie och hänga med dem och sen på torsdag ska jag träffa Signe.

Yes det var mina planer än så länge. ha det gött PUSS♥

 

-

Av Fedelia M. Nesi - 21 juli 2013 12:15

 

Av Fedelia M. Nesi - 21 juli 2013 12:14

Matchen igår va jäkligt spännande även om det tyvärr slutade med 0-0. Innan matchen gick vi också den stora paraden o jag vet inte hur många gånger jag trodde att en bengal skulle tända eld på mitt hår haha men det va verkligen härligt att gå med alla hammarbyare <33
Matchen slutade vid 22 tiden o jag tror vi va hemma runt 45 min senare.

Av Fedelia M. Nesi - 20 juli 2013 16:18

Snart ska vi gå in i hammarbymarschen aom går innan matchen i vår alldeles nya arena, stort ögonblick i bajenshistoria <3

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards