fedeliiah

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fedelia M. Nesi - 25 oktober 2013 19:43

Av Fedelia M. Nesi - 25 oktober 2013 07:30

Okej, sista dagen innan höstlovet då! Idag är det alltså skola till klockan tre. Det jag verkligen ska jobba med idag är engelskan för idag 24:00 ska den vara klar och jag har bara skrivit ca hälften   

Efter skolan drar jag och några andra tjejer till Sickla där vi ska bowla  Ska bli skitkul!

Efter det drar jag hem och äter middag om jag hinner, annars får jag köpa något ute och sen drar jag till Anna och vara barnvakt åt hennes killar. Det ska bli mysigt!

På höstlovet händer det en del roliga saker också:

På måndag ska jag, Clara och hennes familj åka kryssning! Vi ska bo i en egen hytt o allt och det kommer bli såå roligt!! Sen på onsdagen kommer jag och några andra tjejer åka till Gustavsbergsbadet och hänga där tillsammans    Kommer bli skitkul! Annars har jag inga andra planer än, åker nog till Västerås någon dag och juste! På lördagen ska jag på inspelning för jag har fått en liten roll i en novellfilm  Haha åh längtar!


Puss♥

 


Av Fedelia M. Nesi - 19 oktober 2013 17:27

Lördag idag och Pauo blir 14 - GRATTIS! Idag har jag kollat igenom en massa tidningar  om språkresor, ska ju förhoppningsvis åka nästa sommar. Det är dock så svårt att välja hahah allt låter ju så bra! Men det ordnar sig nog.

Sen drog jag, pappa och Liam ut. Idag är det tydligen Träningensdag eller nåt så vi gick in och fick gymkort gratis som vi kommer kunna använda en vecka. Ska bli kul att testa!

Efter det gick vi till Tele2 Arena för pappa ville veta vilken ingång han ska till imorgon. Liam och hans lag sak nömligen ut med spelarna på matchen imorgon, såå coolt!   Haha jag bjöd också med Pauo på den matchen så hon ska på sin första (!) Hammarbymatch någonsin   Ska också äta lunch med Mira på något mysigt café imorgon,


Nu har jag precis skrivit klart svenska uppgiften och mailat in den till Pernilla, känner mig faktiskt väldigt nöjd med den, kämpat som tusan med den iaf....'


Ha det bra puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 12 oktober 2013 14:11

Tjena!
Lördag idag då :) Igår efter skolan åkte jag hem till Clara och sov över där. Vi hade det grymt kul och kollade på skräckfilm och åt en massa godis. Nu är jag hemma och har precis sminkat mig o ska kolla på Vampire diaries. Om en timme kommer släkten o så ska vi fira Liam. Puss

Av Fedelia M. Nesi - 8 oktober 2013 08:36

Godmorgon!
I vanliga fall skulle jag just nu sitta på samlingen i skolan och gå igenom dagens schema. Men den här veckan är det prao som gäller! Jag och Natalie ska praoa på en restaurang som heter Bistro Baretto och som ligger i Kungsträdgården. Ska bli kul hoppas jag! Klädkoden är svart och mina svarta byxor är i tvätten... Aja tog mina mörkaste blå och håller tummarna för att det ska funka ändå  

Ha det bra♥


Av Fedelia M. Nesi - 4 oktober 2013 15:45

Örhänge (Nytt) - Glitter
Kofta (Signes) - Hollister
Tröja - Bikbok
Kjol - Topshop

Av Fedelia M. Nesi - 3 oktober 2013 21:24

Sitter på bussen påväg hem nu. Har varit barnvakt i några timmar. PUSS

Av Fedelia M. Nesi - 2 oktober 2013 21:51

Halloj!
Har precis kollat på ett avsnitt av Vampire Diaries o sk snart gå o lägga mig. Varit så sjukt trött hela dagen, hatar det!
Efter skolan åkte jag och Clara till Sickla därvi fikade och kollade runt lite i affärer. Skulle ABSOLUT inte köpa något men hittade ett par ursnygga örhängen och när jag såg att dem bara kostade 25 spänn var jag ju tvungen att köpa dem haha..
Imorgon kväll ska jag åka hem till Anna och vakta hennes barn i några timmar, ska bli skoj! Hörs!

Vad tycker ni, gjorde jag rätt i att köpa dem haha..?

Glassen jag åt på fiket - jordgubbssorbet + mint o choklad glass, så jäkla god!!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards