fedeliiah

Alla inlägg under november 2013

Av Fedelia M. Nesi - 24 november 2013 13:51

Hola!
Sitter i mitt rum i myskläder och bara tar det lungt. Pappa är och lämnar Liam på gymnastik och sen ska han hem och hjälpa mig med matten haha. Igår var hela la familia på Ikea och shoppade lite grejer, En del saker till mitt rum för vi håller på att göra lite små ändrigar men mer om det när det är klart..   

Har även jobbat lite NO så nu ska jag passa på att njuta så mycket som möjligt innan pappa kommer tillbaks och det blir mera jobb   

Kisses

 

Av Fedelia M. Nesi - 18 november 2013 19:58

Så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Har iaf gjort te och ska kolla på Tonårsbossen. Imorgon ska jag gå lite tidigare för jag har en casting - får se vad det leder till.. :)

Av Fedelia M. Nesi - 14 november 2013 16:12

Av Fedelia M. Nesi - 10 november 2013 20:56

Gjort lite små förändringar i mitt rum och fått till en riktig mysig höstkänsla så det känns toppen! Strax blir det lite TV tittande innan sovdags. Godnatt

Av Fedelia M. Nesi - 4 november 2013 07:25

Halloj!

Skolan börjar idag då och det känns så dåligt som det bara kan kännas typ..

Igår gick jag upp klockan 6 (!) för att sen vara i Vällingby halv 8. Det var i en skola i Vällingby som scenen vi skulle spela in var. Inne i idrottshallen fick jag träffa en massa folk, en del kunde svenska men andra inte så då fick man prata engelska helt enkelt   Vi körde några testtagningar innan jag blev sminkad ganska grovt under ögonen -  skulle ju vara lite gangster liksom   Och sen satte vi igång tagning efter tagning. Eftersom det spelades ute på skolgården var det ganska kallt och jag hade bara converse på mig så jag frös ganska ordentligt om fötterna men det är vad man får ta när man spelar in. Sen var jag också i min roll tvingen att röka haha inte så mycket men efter alla tagningar så blev det ändå ganska mycket. Jag hoppas att det kommer se bra och proffsigt ut och I can´t wait för att se resultatet!!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards