fedeliiah

Alla inlägg under februari 2013

Av Fedelia M. Nesi - 27 februari 2013 18:56

Av Fedelia M. Nesi - 26 februari 2013 12:44

Av Fedelia M. Nesi - 25 februari 2013 18:05

  Tjoo! Hu har eran dag varit?

Jag har ju inte bloggat på ett tag, har till största del inte hunnit men har heller inte riktigt orkat. I lördags var jag ju på castingen igen, det känns tyvärr inte lika bra som det gjorde på den första men man vet aldrig!

Sen mötte jag upp Signe och så åkte vi till Emelie, och herregud vad kul vi hade det!!

Igår runt halv 1 åkte jag hem, duschade och packade sen till mormor och Thord där jag är nu och där jag kommer stanna hela veckan. Idag har vi vart på bio och kollat på Röjar Ralf och den var sååååå bra   

Här kan ni se en del knäppa videos på mig och mina muppar haha♥

Puss


Av Fedelia M. Nesi - 22 februari 2013 15:36

Tjabba!

Befinner mig just nu somsagt i Västerås. Idag har jag inte gjort så mycket men kom hem efter att jag och farmor vart och kollat på Lars Wallin klänningar. det var coolt faktiskt! Ikväll runt 6 tiden kommer pappa och hämtar oss med bilen så vi kommer hem till Stockholm igen. Imorgon ska jag ju somsagt till Emelie och sova över där men innan det ska jag även på casting. Om ni kommer ihåg så var jag ju på en casting för någon vecka sen, och de har hört av sig igen och säger att de kanske är intresserade av mig så jag ska dit igen för en andra casting och jag hoppas verkligen att det blir något med det!   

Yesss men ni får alla ha det så bra, ses♥

 

Saknar dig älskling♥  

Av Fedelia M. Nesi - 21 februari 2013 08:30

Av Fedelia M. Nesi - 21 februari 2013 07:20

Yes, jag har ju somsagt sportlov nu men ändå är jag uppe nu!   Haha bra början på ett sportlov eller hur?

Nejmen idag ska ju vi ta tåget till Västerås där vi troligtvis ska stanna till imorgon.

Vet inte rikitgt hur det blir med uppdateringen men ska göra mitt bästa, kommer dock flyttas till lite olika platser nu under de senaste dagarna men ska försöka lösa det!

Ha det braaaaaaaaaaaaa♥


 

Av Fedelia M. Nesi - 20 februari 2013 18:02

Jaha nu sitter man här och har lov -  JÄKLIGT NICE!

Dagen har varit sjuuukt bra även fast den började tidigare än vanligt, Vi hade iaf redovisning och jag tror det gick bra. Efter det stack alla tjejerna till Burger King och jag, Signe ö, Natalie och Signe h stannade där i typ två tmmar haha   Jepp, men sen drog jag och Signe h hem till mig där vi chillade och sen efter det stack vi till Åsö, hämtade upp Danne, Oscar och Davve och så drog vi till Danne och hängde där, det va skitmysigt♥


Jepp men nu har jag somsagt Sportlov och imorgon ska jag och Liam åka tåg till Västerås där vi ska vara tills på fredag. På lördag sover jag och Signe Ö över hos Emelie och sen på söndagen eller måndagen åker jag hem till mormor och är där hela veckan med Liam och Leif♥♥

Haha yes, det är veckans och nästa veckans planer, PUSS♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 17 februari 2013 14:41

Halloj!

Söndag idag, tråkigt men nästa vecka går jag bara måndag, tisdag och onsdag och sen efter det blir det SPORTLOV!!

Iaf det jag har hunnit med än så länge är att kolla på några avsnitt av Pretty Little Liars, döööör vad spännande det är just nu asså   Och sen har jag och familjen gjort hemmagjord tvål haha det ska bli kul och se hur det blir och om det går att använda   

Men nu ska jag strax ta och möta Signe och Bea och sen ska vi till Danne och jag tror att några fler kommer och så får vi se vad som händer, hörs!♥♥

 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards