fedeliiah

Alla inlägg under juni 2012

Av Fedelia M. Nesi - 28 juni 2012 20:48

.. Badat, solat o spelat fia med knuff.Önskar jag kunde lägga upp bilder på bloggen men det kan jag inte :/Imorrn ska vi iaf t torpet o då kMr det verkligen bli noll uppdatering. Puss

Av Fedelia M. Nesi - 27 juni 2012 16:58

Tjena! Signe här & jag ska visa vad Fedelia shoppat   


Jeans - Gina 

 


Bandeu - Gina 

 


Bikini - BikBok
 

Puss! <3

Av Fedelia M. Nesi - 26 juni 2012 20:01

Hejhej!Kom precis hem ifrån en härlig joggingtur! Idag har vi vart o bowlat och av tre omgångar vann jag 1 :) haha bättre än ingen iaf! Ja, imorrn vet jag inte vad som ska hända men jag tror vi ska bada :)Är förresten såå glad att idag klockan 9 på 1:an så är dt morden i midsommer!! Kolla då vetja ;)Puss!

Av Fedelia M. Nesi - 24 juni 2012 20:23

Hejhej!Sitter just nu hemma hos mormor o Thord. Under helgen har jag vart på torpet o i onsdags åkte vi somsagt tåg till Västerås. Hos farmor o farfar har jag o Freja jobbat i farmor o farfars trädgård o även Liam var med lite.Det gjorde iaf att jag tjänade 560 spänn! :D Imorrn ska det tydligen bli dåligt väder, så då blir det shopping!! Ska köpa en bandeu för mina egna pengar o sen en bikini men den ska mamma bjuda på för det är min sommarpresent från henne. Sryför att det blir så tråkiga mobilinläg men det är det enda jag har att bjuda på just nu, puss!

Av Fedelia M. Nesi - 20 juni 2012 19:40

Hej!Sitter just nu o äter kakor o tittar på tv med Linnéa. Idag blev jag väckt klockan halv 7 (!) och sen åkte jag, pappa o Liam till t-centralen och 08:10 åkte tåget. Lite senare kom Freja hit för hon sommarjobbar här hos farmor o farfar, så var med henne och hjälpte till att rensa rabatten så nu har man tjänat in lite mer pengar!! :DAnnars har jag inte gjort så mkt idag, solat ätit glass o läst.Ha det bra! Puss!

Av Fedelia M. Nesi - 19 juni 2012 17:54

Hejsan svejsan!

Har precis ätit blodpudding, typ det värsta som finns men det är nyttigt så jag får tvinga i mig det på nåt sätt ;)

Idag har jag ju varit med Natalie och vi har gjort allt möjligt skoj.

Ska snart ta o packa för imorrn jättetidigt ska jag o Liam åka tåg till Västerås.

Ååh vad jag längtar till midsommar!! Speciellt maten, hehe, nejmen det är ju så jäkla gott håller ni inte med mig??

Var också o lånade lite böcker på biblan, hittade inte så många jag tyckte verkade bra men lånade 2 st iaf :)


Hoppas de är bra! Har ni läst någon av de? :)

Av Fedelia M. Nesi - 19 juni 2012 10:17

Hej!

Jag sitter och bara väntar på att Natalie ska komma. Vet inte vad vi ska göra men det kommer bli skojs! ;)

Sen idag ska jag också packa för imorrn ska jag o Liam åka tåg till Västerås till farmor o farfar!

Där ska vi stanna tills på fredag och då kommer också mamma o pappa till Västerås o så firar vi midsommar med lite släkt o så :)

Sen är vi på torpet undrer helgen o sen åker vi till mormor o Thord,  vet inte hur länge jag kommer stanna där men det visar sig nog. Ja som ni hör kommer det vara ganska mkt nu men jag ska försöka så gott det går att hålla uppdateringen på topp :)


Ha det bra så länge! ♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 18 juni 2012 23:05

Tjaa!

Sitter i sängen i pyjamas, uppsatt hår och tittar på tv. Måste bara berätta att jag är såå glad just nu för jag vann en tröja på http://jennyferss.blogg.se ! Har aldrig vunnit ens dagensblogg förut s¨å jag blev verkligen jätteglad! Vilken tröja jag valt får ni se sen när jag har den ;)


Puss o godnatt! ♥♥

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards