fedeliiah

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Fedelia M. Nesi - 7 juni 2012 18:05

Hey hey!

Hemkommen från en intressant, lång, jobbigt men defenitivt rolig dag!

Vi hade filminspelningen i Älvsjö i ett radhus, När vi kom dit fick vi först vänta en stund innan vi blev insläppta och fick byta om. Tyvärr tänkte jag inte på att ta kort på outfiten, vilken jag ångrar skiit mkt nu, men sen efter det blev håret och sminket fixat. Sen var vi i samma rum i ca 2 timmar (!!) och bara snackade o så hörde vi när de spelade in några andra scener också.

Sen tillslut fick vi sätta oss i vardagsrummet där vi fick veta av regissören hur o vart vi skulle sitta, vad vi skulle göra o sen kom det massa rök för det ska se ut som om det är på 70:talet och röken gjorde då så att det ser lite äldre ut.

Sen hade vi kameran i mitten av ringen vi satt i. Det var en kille som styrde den med en dosa för det ska se ut som om vi leker leken "snurra flaskan" och då skulle alltså kameran föreställa flaskan :P


Japp vi fick köra om den några gånger tills de blev nöjda och sen var det klart!

Så nu är jag hemma och väntar på att Liam o pappa ska komma hem från karaten. Reklamen kommer ju att sändas i Finland, men såfort den finns där, finns den på youtube och då kmr jag självklart lägga upp den på bloggen men det är inte förnst i Juli.


Puss puss så länge o hoppas ni orkat läsa allt detta :)

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards