fedeliiah

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Fedelia M. Nesi - 11 juni 2012 17:23

Hejhej!

Idag har jag hela dagen vart på skansen. Det var ganska tråkigt faktiskt, men vi slutade extra tidigt så det var bra iaf   Sen efter det var jag bara hemma, men sen mötte jag mamma i ringen. Först köpte vi två grejer till våra fröknar på onsdag och sen efter det gick vi till apoteket och köpte lite prylar t mig.



                                                  
                      Ansiktskräm 

 

             Jag har några konstiga grejer på händerna, så den här krämen ska tydligen hjälpa

      

                                   och flour


Puss! ♥

Av Fedelia M. Nesi - 11 juni 2012 07:23

Godmorgon på er!

Jag antar att det är ganska många av er som nu har sommarlov och ligger o sover just nu.. Men det gör inte lilla jag  

Men enligt mamma slutar vi klockan 1 idag, så det är iaf nice! I skolan idag ska vi vara på skansen och ser inte jättemycket framemot det faktiskt   Sen efter det, när mamma har slutat, ska vi till apoteket och köpa lite grejer till mig som jag behöver.


 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards