fedeliiah

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Fedelia M. Nesi - 5 juni 2012 16:01

Tjena!

Tänkte ta och berätta lite om dagen, började ganska segt men sen klockan 12:45 gick jag och mötte pappa, sen åkte vi buss jättelänge innan vi tillslut var framme och hamnade i ett jättestort kostymförråd. Där hittade vi två tjejer

som skulle arbeta med min reklamfilm och jag fick prova massa kläder och ta massa kort osv.

Det var verkligen jättekul och jag ser verkligen fram till torsdag då vi ska spela in reklamen!


Efter det åkte vi tbx till skolan och var på miniorernas vernissage där de hade fika o så så vi köpte lite som vi ska smaska på ikväll sen´ 


Japp så nu är jag ledig från skolan i 2 dagar, NAAJS!  

tänkte också hinna med o visa dagens outfit:


     

Linne (nytt) - H&M

Chinos - Ellos

Kofta - Lindex   

Halsband - Julia tidningen

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards