fedeliiah

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Fedelia M. Nesi - 10 juni 2012 20:24

Tjenare!

Kom precis ut från duschen, innan det satt hela familjen framför tv:n, åt pizza o kollade på matchen Italien vs Spanien.

Det var mysigt! Tänkte ta o berätta lite vad som har hänt under helgen.

I fredags hade vi vårfest och för det mesta var det roligt förutom en grej som var lite mindre bra..

Aja, sen efter det stack jag, Emelie o Olivia hem till Olivia. Där var vi ett tag innan jag o Ollie stack hem till mig och så fixade vi oss, åt på burger king o sen var det sommarfest hos Pauo!

Det var verkligen skitkul, tack tjejer!! ♥♥

På lördagen stack vi till torpet. I torpet har jag klippt gräset o krattat (money på g..!) läst och faktiskt spelat DS ;)

Sen idag har jag heller inte gjort så mycket. Imorrn blir det skansen på skolan iaf, hoppas det blir bra väder!


Min festoutfit jag hade hos Pauo:

 

Vad tycker ni? :*


Puss! ♥♥




Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards