fedeliiah

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Fedelia M. Nesi - 18 juni 2012 23:05

Tjaa!

Sitter i sängen i pyjamas, uppsatt hår och tittar på tv. Måste bara berätta att jag är såå glad just nu för jag vann en tröja på http://jennyferss.blogg.se ! Har aldrig vunnit ens dagensblogg förut s¨å jag blev verkligen jätteglad! Vilken tröja jag valt får ni se sen när jag har den ;)


Puss o godnatt! ♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 18 juni 2012 17:25

Tjena tjena!

Kom precis hem från bion. Filmen var verkligen superbra och min älskade Johnny Depp var såå bra o såå rolig  

Nu ska jag inte göra nåt speciellt bara läsa elr spela DS, haha jag vet att det låter supertöntigt men jag har börjar spela det igen och det är ju verkligen skitkul!  


   

Av Fedelia M. Nesi - 18 juni 2012 10:47

HeeJ!

Sitter just nu framför datan i morgonrock och dricker te. Det blev lite ändrade planer idag, Alena och jag kunde tyvärr inte träffas, så ist ska jag o Pauo träffas och sen blir det bio!! Jag tror att det blir filmen dark shadows med Johnny Depp!!   (haha!) 

Men det ska bli jättemysigt iaf! Men nu ska jag ta och duscha o fixa till  mig o sen städa och vänta på Pauo.

Ha det gött alla goingar till bloggläsare♥♥♥♥♥ 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards