fedeliiah

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Fedelia M. Nesi - 1 juni 2012 18:00

Jag före:


     


Och hur jag ser ut nu:


     


Vad tycker ni? Jag är iaf skitnöjd men tycker inte jag lyckades fånga det så bra på bild, men hopps ni gillar det iaf. Puss! ♥

Av Fedelia M. Nesi - 1 juni 2012 07:35

Uusch vad det regnar!  Man, elr jag iaf, blir så depremerad av mörker och regn. aja!

Idag är det fredag, vilket är superpositivt! Ganska kort skoldag, förhoppningsvis har man snälla lärare som låter oss slute ännu lite tidigare..?  

Sen efter skolan ska ju jag klippa mig också, behöver verkligen en "för-fräschning" på håret känner jag.


Igår hände nåt fett läskigt!!! Jag låg i soffan och kollade på TV och skulle upp och duscha. Då knakar min rygg till och det gör skitont, jag försöker igen men samma sak. Så jag ligger liksom på rygg en ganska lång stund innan jag på nåt sätt lyckas vända på hela mig så att jag kan ställa mig upp, men bara för det kan jag inte sätta mig igen för då gör det ont ist   Tillslut blev det någorlunda bra och jag kunde hoppa i duschen   Men hela kvällen var jag ändå lite öm. Skumt iaf.


Japp men puss på er! ♥♥♥♥    

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards