fedeliiah

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fedelia M. Nesi - 16 oktober 2011 14:11

Hej hej!

Imorse väckte pappa mig klockan 7 (!!)

Jag var såå trött och hade verkligen ingen lust att gå upp men

när jag väl hade ducshat och så så kändes det iaf  lite bättre


Efter att jag hade klätt på mig alla varma och tjocka vinterkläder gick

vi ut och satte oss i bilen till nåt ställe där Liams lag skulle ha match.

Det var verkligen skit kallt och från början var det ingen sol heller   


Första matchen vann dem mot Huddinge orange det blev 14-0
och Liam gjorde ett mål!!   

Sen mötte dem Årsta och då vann vi med 3-0    Sen åkte vi hem,
åt lunch och tittade lite på en film som Liam fick i födelsedagspresent.


Vad har ni gjort i helgen då???


Puss o kram!!

Av Fedelia M. Nesi - 15 oktober 2011 10:31

Tja tja bloggen!

Just nu håller pappa på att fixa lite med maten.

Klockan 1 kmr farmor o farfar hit för att fira Liam lite.


Och sen imorrn har han en fotbolls cup (igen) som jag antar att jag ska gå på   

Iaf igår vid matbordet fick jag veta att på onsdagen den 26 oktober
ska jag o heela familjen på Batman live!!!!! Omg e fett glaad!   


PussPuss

 

Av Fedelia M. Nesi - 13 oktober 2011 17:39

Hej!

Sry för att jag inte bloggat nåt på ca en vecka...

Men det händer verkligen inte så mycket i mitt liv, förutom
att dagarna bara springer förbi!!

Idag hade jag gitarr o det var suuperkul! Börjar verkligen gilla det igen   

Just nu håller jag på att skriva lite olika läxgrejer, inte jättekul
men jag klarar mig   


Men en rolig sak som kmr hända är att den 30 oktober ska jag o massa mer följa med Singo  till hennes landställe när det är halloween!     

Omg det kmr bli såå kul! Vi hade samma sak förra året fast då var vi inte så många som vï kmr vara nu.


ByeBye


  Jag förra halloween då jag var änka <3

Av Fedelia M. Nesi - 9 oktober 2011 13:32

Hej

Idag väckte pappa mig vid halv 8!

Då skulle vi äta frukost o fixa oss. När det var gjort satte vi oss i bilen
o åkte till Enskede där dem skulle ha cupp.


Liam var med på två av alla fyra matcher och alla tre vann vi stoort, men den
sista matchen spelas just nu, men vi orkade inte titta på den

så vi får se hur det bli ;)


Just nu ska vi strax sätta oss o titta på Merlin eftersom vi missade det

igår när vi hade gäster :P

Och så ska vi ta ena kladdkakan som blev över för igår!! :D


HA det braa!

Av Fedelia M. Nesi - 8 oktober 2011 13:12

Hej allihopa!

Idag ska vi ju ha släktkalas från mammas sida.

Så idag har jag nästan ägnat all tid åt att städa...   

Gästerna kommer vid klockan 4 tror jag, så det är en stund kvar, undra vad man

ska göra dårå..?

Aja här får ni en outfit bild o en facelook typ:

    

Ha det braa!

Av Fedelia M. Nesi - 7 oktober 2011 16:45

Hej

sry för att jag inte har bloggat så mkt... men har inte direkt
haft lust   

Iaf idag här det fredag och det känns så BRA!   

Det blev även nachos i skolan idag så då blev det ju ett extra
plus för den braiga dagen   

Imorrn kmr släkten från mammas sida för att fira Liam
som fyller 7 på måndag!!   

Och sen på söndag har han nån cupp så det bli många matcher för hnm.

Två fiina bilder kan jag iaf bjuda på :

 


 

Sööta Oskar!


Puss!

Av Fedelia M. Nesi - 5 oktober 2011 18:15

1:a låten är I love Europe med Christer Sjögren

2:a låten är Yesterday med The Beatles

 

Tack o hej leverpastej   

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards