fedeliiah

Alla inlägg under november 2011

Av Fedelia M. Nesi - 18 november 2011 19:12

Hej!

Guud vad skönt att det är fredag!!   

Har precis ätit klart min gooda kebab, snart blir det säkert fredagsmys med Skavlan på TV! Älskar verkligen det programmet! Haha ibland fantiserar jag att det är jag som sitter i skinnfotöljen och

blir intervjuad där dem pratar om min enroma framgång som skådespelerska.

Puss


Av Fedelia M. Nesi - 17 november 2011 21:23

Heej ville bara påminna er om "tävlingen" som ska vara klar senast den 23 november! Om ni inte vet vad jag menar ska ni bläddra ner tills ni kmr till en rubrik som heter "Kolla hit" (nåt liknande iaf)

Av Fedelia M. Nesi - 16 november 2011 07:27

Hej hej sry för den dåliga uppdateringen!   

Idag efter skolan ska jag hem till Signe i Nacka!!!!! Och då ska ju jag få träffa Ines!!   

Haha det är dagens höjdpungt typ     

Iaf i måndags fyllde Alva år, så grattis igen   


Dagens outfit kmr ni säkert få se senare idag för jag blev faktiskt ganska nöjd med den.

Jaja ni får en arkiv bild o så säger jag hejdå så länge.


 

Haha herregud denna är ju skit gammal! o.O


Av Fedelia M. Nesi - 13 november 2011 18:25

Haha nu har jag 6 stycken MIMIKRY skivor hemma!


 


Av Fedelia M. Nesi - 13 november 2011 15:58

Heej alla fina!

Igår sov jag o Pauo över hos Singo! 7kt kul hade vi, det var ju så längesedan det bara var vi tre ♥

Vi lagade tacos o så tittade vi på film, dansade o allt möjligt nice   

Haha ni skulle ha sett hur vi till slut somnade...   


Iaf Farsdag idag, vi har inte firat något än, men jag tror vi kmr fika lite! Missade ju sista avsnittet på

Merlin så det måste jag snart kolla på! Det senaste som jag såg var att Morgana blev drottning över Camelot...   

Haha jaa det var det, jag tog tyvärr inga bilder från igår, Signe tog men jag vet inte om hon

kmr lägga upp dem elr inte.


 

Av Fedelia M. Nesi - 8 november 2011 18:57

Tjaaaa!

Idag efter skolan kom Natalie hem till mig för första gången   

Men hon var bara här en snabbis innan hon skulle till sin dans. Iaf det har inte hänt så mkt... Funderar lite hit

o dit om jag ska gå på skolans halloween fest elr ej...   

Iaf på lördag blir det att sova över hos Singo med Pauo så det kmr ju bli riktigt niice   

Min outfit idah:


 


* Strumpbyxor - ?

* Kjol - Signes

* Linne - H&M

* Kofta - Lindex


Puzz


Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards