fedeliiah

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Fedelia M. Nesi - 24 september 2011 19:38

Tjena

Det har vart en sjukt bra dag idag! :D

Först träffades jag o Signe vid Skanstull o sen tog vi t-banan till Farsta där vi mötte
upp Alena <3
Sen gick vi nästan direkt till BK o det var fett kul där!! Sen gick vi till en scen mitt
i torget o där var det modevisning. Sen när första modevisningen var slut
gick vi omkring i centrum o efter det SKULLE vi hem till henne,
men såklart upptäckte hon när vi var framme att hon glömt nyckeln!!   

så vi satt ett tag utanför hennes port o åt godis   

Sen gick vi tbs till centrum o då var det modevisning nr 2! efter det uppträde också Ulrik Munther så vi lyssnade lite på hnm.

MEN! När Signe o jag skulle hem sen hade vi det väldigt rolig o bla bla bla, orkar inte skriva mer om det, men det slutade med att vi fasnade i Skogskyrkogården
för att tåget inte kom!!!!
Haha men det löste sig till slut och jag hoppas att ni orkat läsa allt detta   

Bye

Av Fedelia M. Nesi - 24 september 2011 10:46

Tja tja! :*

Sitter och har tråkigt. Lyssnar på Sorry Blame it on me med Akon och vet inte vad jag ska göra   
Klockan halv 12 ska jag träffa Signe o sen åker vi t-banan till
Farsta där vi ska träffa Alena och kolla på en modevisning mm   

Kmr bli kul!!

Dagens outfit:

  Puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards