fedeliiah

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Fedelia M. Nesi - 5 november 2012 21:01

Jeans - Gina
Tröja (ny) - Bikbok
Halsband - Lindex
What do you think?

Av Fedelia M. Nesi - 5 november 2012 16:02

Hello everybody!

Hemma från skolan nu och väntar på att min paj som ligger i mikron ska bli klar snart. Nästan direkt efter att jag ätit drar jag till teatern och sen efter det ska jag simma.

Känns konstigt att jag ska till teatern helt själv eftersom Signe inte kommer vara där men då blir det ju bara ännu roligare nästa gång   

Nu är pajen klar men vi hörs! Puss♥

 

Av Fedelia M. Nesi - 5 november 2012 07:29

Godmorgon!

Måndag idag och början på en ny vecka, en skolvecka. Helgen  var awsome kunde nog nästan inte bli bättre! För att göra en kort sammanfattning av vad vi gjorde så åkte vi båt, haha missade hållplatsen så de fick vända om (.....) åkte bil till spöklik musik, springa ute i mörkret och typ skrika åt allt, sen sminkade vi oss åt en grymt cool middag och efter det blev det bus eller godis. När det var klart kollade vi på tre skräckfilmer efter varandra och GUD vad rädd jag var!!! Jaa efter det blev det ju en hel del´brottning också vilket slutade i att vi alla klockan 13:00 var helt slut på både enegri och ork,   

Allt det = en lyckad helg!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards