fedeliiah

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Fedelia M. Nesi - 7 april 2012 21:07

Hejsan!!Alena här igen tänkte slänga in ett snabbt inlägg från min sysslings Ipad är där just nu o chillar :). Vill egentligen ut o fezzta med min tjejor men så är dr ju nt nu så istället trååååkar ja hoss my syssling. Våra fester är hur gryma som helst hahaha gangsters asså;). Fifi e nu uppe i fjälen o chillar säker imorrn vet ja nt va hon ska göra eftersom ja nt kan nå henne:( säkert dålig teckning där uppe i ingenstans hahahah driver. Men iaf ni får nöja er med mig till bebis kmr hem yeeeh så e dt. Ja kan rekomender två bloggar aroshajulia.blogg.se min kompis o hennes kompis blogg de har lixom en tsm läs den. O sen min älsklings blogg Oliviaslife.bloggplatsen.se rekomnderar ass bra blogg men aa dt va dt hörs imorrn!!Bildlöst inlägg tyvär:(Puzzzz//Alens<33

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards