fedeliiah

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Fedelia M. Nesi - 22 maj 2012 17:58

 

   

 

Linne - JC

Tröja (ny9 - Gina

Jeans - crocker



Av Fedelia M. Nesi - 22 maj 2012 17:48

Nämen tjena!

Just nu sitter jag på mitt rum med musik i högtalaren och försöker plugga.

Har ju en massa prov imorrn och det kan ju vara skönt att träna en extra gång innan, right?


Igår var en väldigt bra dag!  Efter skolan åkte jag och Signe till Subway där vi köpte mat. Sen stack vi till teatern och satte på oss våra "scen-kläder" och fick tag i våran rekvesita osv. Sen fixade Lena (våran kostymör (stavning?)) håret och sminket. Tyvärr hade vi det ganska stressigt, så vi hann inte ta en bild, vilket jag ångrar väldigt mkt nu men jaja  

Sen hade vi genrep och då kom underbara Natalie och tittade på. Genrepet var jättekul och spec för oss eftersom vi aldirg innan tränat med rekvisita och ljuden och ljusen osv.

Efter genrepet åt jag o Signe våra mackor och sen var det ganska snart dags för uppvisningen! Och guud vad kul det var  Liam, mamma, pappa och mormor kollade och jag fick två jättefina blommor som jag nu har på mitt rum  

Jepp det var lite om gårdagen. Puss♥

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards