fedeliiah

Alla inlägg under maj 2013

Av Fedelia M. Nesi - 4 maj 2013 12:00

Heeej vad tycker ni om min nya header?
TAACK SIGNE

Av Fedelia M. Nesi - 3 maj 2013 19:27

Halloj på er!

Hoppas ni alla är lika taggade på att det är helg och fredag som jag?

Var iaf såklart i skolan där det inte hände något speciellt, efter skolan drog jag först hem en snabbis o sen till myway där jag träffade grabsen o vi hängde lite där o sen åkte vi någon annanstans hängde där lite o sen drog jag hem.

Nu har jag precis städat rummet och ska strax dra med pappa ut och handla massa dricka o gottis för sen imorgon har jag min feeeest   Haha hoppas det blir kul och bra. Man är ju alltid lite extra spänd och nervös när det är ens egen fest eftersom man vill att allt ska vara så bra som möjligt osv men jag hoppas det blir bra!


 Hur kommer eran helg att se ut? PUSS♥

 

Jag och finaste Pauo för ett tag sen♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 2 maj 2013 19:28

Linne - h&m
"Skjorta" - Veromoda
Byxor - Veromoda

Av Fedelia M. Nesi - 1 maj 2013 15:16

Sååå fint väder ute visst? Va ute med familjen på en promenad o drack vaniljlatte, sen satte vi oss i en park o solade. Tyvärr är jag förkylld blev aldrig riktigt bra efter att jag blev sjuk i lördags o nu är förkylningen värre än någonsin, skit!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards