fedeliiah

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Fedelia M. Nesi - 7 januari 2013 12:15

  Heej på er!

Vad gör ni? Själv sitter jag och försöker repetera en text som jag måste lära mig tills nästa lördag. Varför? Jo för att jag har anmält mig till en skådespelar kurs!  Det jag ska göra är att berätta en text utantill framför en kamera helt själv. Sen när det är klart kommer jag få råd av en kursledare vad jag ska tänka på osv. Kommer vara väldigt nevrös men guud vad spännande!

Såå jaa håll tummarna för mig att det kommer att gå bra   


JUSTE! Måste berätta en annna grej också. Alla som gillar Svenska Hollywood Fruar vet ju vem Mindy är? Det är iaf Maria Montazamis granne och också bästa vän och imorse såg jag att hon hade gillat en av mina bilder, haha!  Japp då blev jag glad, Puss♥♥


 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards