fedeliiah

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Fedelia M. Nesi - 9 april 2013 21:25

Clara har under lovet varit i London o då fick hon såklart ett uppdrag av mig att köpa en body lotion från Victoria Secret och det blev smaken Mango Temptation o den luktar sjuuukt gott

Av Fedelia M. Nesi - 9 april 2013 09:48

Sitter på musiken med Bea o Clara och vi försöker lära oss låten Stay med Rihanna haha det går inte så bra men vi kämpar på :)

Av Fedelia M. Nesi - 9 april 2013 07:30

        Tjääänare allihopa!
Yes, nu äntligen kan jag blogga igen   Sa ju förut att jag skulle försöka när jag var där uppe men hade verkligen INGET internet så det var helt enkelt omöjligt..

Men nu eller igår kom jag hem och idag börjar skolan igen men är faktiskt lite peppad ändå  


Jamen när jag var i Östersund eller Storbacken som jag säger så har jag kört en maaaaassa skoter, åkt tefat och spark haha det var faktsikt första gången och sen har jag läst ganska mycket. vi har grillat och bara tagit det lungt, haft jättemysigt verkligen!

Lilla jag idag:

 

   

Outfit bilder kommer senare, PUSS

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards