fedeliiah

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Fedelia M. Nesi - 2 september 2013 07:32

Hej!
Hoppas ni har haft en bra helg. Det har jag iaf :)
Först på lördagen åkte jag, mamma o Liam och hälsade på Nonno <333 Vi var där i kanske en timme o sen drog vi hemmåt däe mormor redan var och hon hade plockat fram massa gott så vi satt o åt det o pratade osv o mamma fick även några försenade presenter. Liam skulle sova hos mormor så dem åkte iväg senare o så var det bara jag o mamma kvar och i början tog vi det mest lungt men sen började vi fixa oss till POPAGANDA. Vi kom såklart dit för Håkan men det va några andra band som spelade också. Håkan var helt otrolig o den slutade vid 11 o då gick vi till Sibylla o köpte middag haha. Efter det kröp jag ner i sängen o kollade på ett avsnitt av The Vampire Diaries innan jag somna.

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards