fedeliiah

Alla inlägg under december 2011

Av Fedelia M. Nesi - 22 december 2011 22:26

Ciao!

Just nu sitter jag i soffan och gör min vanliga tradition som händer varje jullov:

nämligen kollar på Sagan om ringen 1.

Imorrn blir det 2:an också! Haha eftersom den slutar så sent kanske jag hinner bli så trött att jag somnar på

en gång?   


Idag har jag vart med Olivia och det har vart super kul   

Imorrn ska jag, Liam o pappa baka pepparkakor och sen efter det ska jag ha en "vara med familjen-dag"

Herregud imorrn är det julafton imorrrn! (tänk efter så fattar ni)


Men nu ska jag ta ett äpple så får vi se om jag kan hålla mig vaken till HALV 1!

 

Av Fedelia M. Nesi - 22 december 2011 11:39

Tjeena

Idag klockan ett ska jag hem till bruden Olivia och bara gudarna vet vad vi ska hitta på   

Haha nejmen, just nu har jag f1 tråkigt! Liam har sin kompis hära och det låter som om dem kmr

riva hela huset   

... Bjuder på en braaaaaaaaaaaaa låt nu

Puss o kram skumbanan


Av Fedelia M. Nesi - 21 december 2011 14:17

Tjeena,

just nu när jag sitter här och skriver, har jag JULLOV!!!!!!!

Det är ju fett nice. Dagen idag har verkligen varit perfa!   

Jag och Signe "uppträdde" ju somsagt och jag är skit nöjd, det var verkligen suuper kul och jag ville inte sluta   

Iaf vill jag också tacka Signe för den finfina julklappen jag fick av dig! <333

Den kmr andvändas kvällen innan julafton   


Detta fick jag:

 

För er som inte fattar så är det en ansiktsmask (shiet, långt ord ;S)

Pöss på er!

Av Fedelia M. Nesi - 20 december 2011 18:22

Hej hej

Har precis kommit hem från Singo <3

Vi har väl egentligen inte gjort så mkt, övat så mkt det går (till julfesten imorrn, vi ska vara konfransiers) och sen har vi gjort en musikvideo som inte

blev så bra...   


Haha imorrn slutar vi ju också skolan, vilket kmr bli jäkligt niice   

Jag skriver samma sak som Ollie, hoppas nån kan filma hela visningen så man sen kan visa upp den på bloggen.


Dagen överhuvudtaget har varit jätte bra!! Jag, Pauo, Blompan, Emil, Davis Sundström och Erik.S har hängt

och det blev en massa skratt..!   

Men ni får ha det så bra och önska mig o Singo lycka till för imorrn! <3 Puzz <3

Av Fedelia M. Nesi - 19 december 2011 14:29

Tjaaa

Idag har vi vart på skansen och det har vart kallt och ganska jobbigt faktiskt :/


Just nu sitter jag och drogar massa party musik och dricker min julmust som jag hade kvar :)


 

aRkiv

Av Fedelia M. Nesi - 18 december 2011 13:33

Hej hej!   

Nu har vi äntligen fått in granen och satt den som den ska. Det tog ganska lång tid eftersom

den blev sned hela tiden men nu är det fixat!   


Nu längtar jag verkligen till julen! Nu när man känner doften från granen och snart ska vi ta och julpynta

ordentligt, för jag o pappa tog precis upp jullådan   


Av Fedelia M. Nesi - 17 december 2011 15:33

~ Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig

~ Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig

~ Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig

~ Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig

 

Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig...

 

 

*Melissa Horn

- Jag kan inte skilja på

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards