fedeliiah

Alla inlägg under december 2011

Av Fedelia M. Nesi - 16 december 2011 15:12

Hej hej!

Idag är det fredag och jag är sååå glad för det!   

Idag fick vi också julmat på skolan, inte världens bästa, men den dög absolut!   

Hehe, jag o Nattan har också gjort våran redovisning om våran uppfining och

det gick jätte bra.


Direkt efter skolan gick jag till biblan och lämnade tbx min bok som jag lånat och lånade en ny

Blod och choklad heter den och verkar super spännande!   



Av Fedelia M. Nesi - 14 december 2011 16:18

*pjuh* äntligen får jag sitta ner!

Idag har vart mkt "promenerande" och stående. Först åkte vi skridskor och det var verkligen jätte kul!   

Sen direkt efter det åkte jag o Natalie hem till mig o sen åkte vi tuben till t-centralen.


Jag köpte två saker, en till pappa o en till Liam. Just nu sitter jag o äter min risifrutti som blev över

från skridsko åkningen   


 

(ful bild, jag vet)


Juste, glömde!!! Jag o Nattan gick förbi Kenza!!! Hahah fast det var mitt i ett övergångställe så vi kunde inte prata med henne     


PussN

Av Fedelia M. Nesi - 13 december 2011 17:37

Hej hej hej!

Idag är det, som alla säkert vet, Lucia! Det har vart en ganska chill dag, pysslade först med

miniorerna o efter det kollade jag på film.


Imorrn ska vi åka skridskor o sen efter det ska jag o Natalie julhandla lite ;P

Asså jag kan verkligen inte fatta att det är 11 dagar kvar till Julafton, kan ni?


Snart ska jag äta o sen klockan 8 titta på Top model och om jag inte minns fel är det final idag..?

Aja ni får ha en bra dag kväll och så hörs vi!

Puzz


Av Fedelia M. Nesi - 11 december 2011 14:50

Heej alla fina läsare!

Sry för bloggpausen men har haft det lite jobbigt ett tag, men nu hoppas jag att allt blir bättre♥

Iaf igår hade Signe en fest o det var verkligen super kul och det var massa

personer dära :)


Vi skrek oss hesa o allt möjligt, haha ;D

Sen när jag kom hem (efter tio) fick jag en kopp te o så satte jag mig o läste ett litet tag.

Idag har hela familjen vart o sett på Tintin och den var verkligen suuper bra! :)


 2 bilder på mig från festen:

   

Av Fedelia M. Nesi - 5 december 2011 17:00

Hej hej, jag har något väldigt roligt att berätta!

Idag efter lunch var jag somsagt på denna data mässa. Och eftersom jag nästan var den enda tjejen

hängde jag med Emil, David o Hugo... Haha vad kul vi hade! xP

Iaf ingen visste egentligen vad vi skulle göra på denna mässa men man satt i som en

bio salong nästan, o helt plötsligt börjar nån sjunga o alla bara skriker och vem

kmr ut då om inte DANNY!! <3<3<3

Haha han o hans kompis visade oss nåt som hette garage band på sin dator och det var verkligen jätte coolt! ;D


Sen efter fick man ta kort med hnm, men det var JÄTTE MKT folk och vi var tvunga o gå så vi hann inte :'(


Men jag har iaf en bild på hnm som Emil tog:

 


Av Fedelia M. Nesi - 5 december 2011 16:47

Japp, jag är med i en till tävling om att vinna en Iphone 4 s :)

klicka här för all info :P

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards