fedeliiah

Alla inlägg under maj 2012

Av Fedelia M. Nesi - 10 maj 2012 07:27

Tjena!
Idag får man börja dagen med eng NP. Men det är iaf det sista jag ska göra så det känns skönt!  

Igår hade vi orientering och det var jag, Natalie, Signe.H o Tina som gick tsms.

Det blev lite kaos osv men jag tkr ändå vi lyckades ganska bra  

Efter det var vi tvungna att åka tbx till skolan o så tittade vi på nån film som jag ärligt talat tyckte sög..  


Efter skolan åkte Signe.H hem till mig o sen åkte vi till vår teater där vi skulle prova kläder för våra roller.

Asså 21 maj är det liksom uppvisning!?   


Efter det åkte jag till T-centralen o mötte upp mormor. Vi gick o kollade i lite affärer o sen åt vi på Jensens vilket är min favoritresturang! Men iaf det var suupermysigt!


Japp nu har ni fått veta om min dag igår. Ha det så bra babes ♥♥   

Av Fedelia M. Nesi - 8 maj 2012 20:29

Heeejsvejs!

Sry för den usla uppdateringen men har inte haft lust o så kan det va ibland  

Dagen började med NP engelska och känslan jag har är att det gick kanon asså   Efter skolan stack jag och Olivia hem till Pauo där vi gjorde smoothie och satte oss på balkongen o solade.


När jag kom hem var jag tvungen att plugga lite. Jag tkr faktskt att vi fått 7kt mkt saker på en o samma gång..  

Imorrn ska jag åka o prova kläder för vår teater o jag hoppas att signe också kan?!

Sen efter det ska jag träffa mormor o ska vi käka på nån resturang. Det ska verkligen bli superkul!


Just nu sitter jag med en kopp honugsvatten o kollar på Svenska Miljonärer

Men puss så länge ♥

 

 

Av Fedelia M. Nesi - 6 maj 2012 15:39

Hejhej!

Har precis ätit middag! Det blir en tidig en pga att jag o pappa ska åka o kolla på fotbollsmatch, Hammarby - Varberg.

Idag gick jag och mamma ut o kollade i lite affärer. Hon köpte ett par snygga stövlar och jag hittade en

jättefin klännig som vi köpte och som jag kmr ha på skolavslutningen, men jag kmr inte visa den förnst då ;)


Jaja puss på er och håll tummarna för hammarby, right? ♥

Av Fedelia M. Nesi - 5 maj 2012 17:42

Hejhej!
Har precis lämnat Frejsan på tåget. Igår mötte jag upp henne o sen åt vi på donken o bara snackade om allt möjligt. Sen tittade vi på TV och åt godis o läsk till långt in på natten  

Idag åkte vi och shoppade. Freja shoppade gärnet medans jag bara köpte två saker eftersom jag inte vill slösa pengar

som ska andvändas till grönan på fredag!   

Jag köpte:

 


   


Plånbok - Monki - 80kr

Bok - Fruset blod - 159kr


Men nu ska jag ta o tvätta håret och göra mig fresch. Ska andvända mitt nya schampo o balsam som mamma köpte till mig för någon dag sen, hoppas de är bra!


 


Kisses ♥

Av Fedelia M. Nesi - 4 maj 2012 16:21

Tjoo!

Sitter just nu och tittar på Top Model. Idag är det fredag vilket är awsome!      

Om ca 25 min ska jag  möta pappa i T-Centralen och sen väntar vi på tågen för att ta emot min kusin Freja   

Efter det går hon och jag och äter på donken och sen blir det myskväll hemma!


Vi hörs säkert mer!

 

   

Av Fedelia M. Nesi - 4 maj 2012 07:34

       

Tack igen gmn! ♥♥♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 2 maj 2012 19:26

     

Jacka - H&M

 Tjocktröja - Svea

Tröja (fd olivias)  - Indiska

shorts - Lee

Tights - ?

Skor - converse

 

Haha o mitt fina "outfit - team" ♥

 
Av Fedelia M. Nesi - 2 maj 2012 19:17

Hello!
Idag efter skolan åkte jag till Signe. Vi köpte lite gott o satte oss på hennes balkong, elr vad man ska kalla det, och sola och snacka! Asså det var verkligen fett myys! ♥♥

Förhoppningsvis har man fått lite mer färg, tror det men det ser man efter ett tag när det har lagt sig lite ;)

Kom på att alla saker jag fick av Ollie är i tvätten just nu förutom tröjan jag hade på mig idag, men det kmr outfit bilder på det i ett annat inlägg :)


Men iaf, jag fick faktiskt några grejor av signe som jag tänkte visa ist:


     

Tack älskling! ♥

Puss!



Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards