fedeliiah

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Fedelia M. Nesi - 5 februari 2012 18:58

Hello!

Idag har jag verkligen inte gjort mkt. Imorse var jag o Ollie bara inne och städade loch fixade 

så vi slapp stressa sen. Sen var vi bara inne på datorn och åt

godis. Sen åkte vi bil och vi satt o lyssna på music   

Så fort jag kom hem tog jag ett långt bad och skruppade bort all smutsen   

Sen har jag inte gjort så mkt.

Vill bara att ni ska veta att jag kmr börja blogga som vanligt nu   


Pöss 

Av Fedelia M. Nesi - 5 februari 2012 13:27

Hej igen!

Såå ledsen för den 7kt dåliga upptateringen, men här på landet är inte bloggning det första man tänker på   

Idag ska jag åka hem   Igår åkte vi till isen och körde crosscart, har aldrig gjort det förut men det var awesome!

Vi åkte även bil på isen och jag lärde känna mkt trevligt folk   Just nu sitter jag och Olivia och äter godis framför datorn. Jaja vi hörs sen!

Puss o kram!

     

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards