fedeliiah

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Fedelia M. Nesi - 19 februari 2012 17:22

Tjeena tjeena!

Hade egentligen tänkt att jag idag skulle berätta om festen o visa bilder o så, men jag gör det imorrn

när jag har alla bilder ist   

Idag har jag verkkligen vart super trött, men endå tvingade pappa upp mig på vinden då jag skulle

hjälpa hnm att sortera där...   

Sen efter det duschade jag och åt lunch o sen gick jag, pappa o Liam på bio och såg Mästerkatten.

Jag tyckte faktiskt inte att den var så bra, men jag tror att det har med o göra att Pauo har sett den o tyckt att den vart jättebra, så jag tror att jag hade för höga förhoppningar elr nåt sånt   


Sen har jag pluggat NO är så 7kt jäkla nervös för provet imorrn...

Snart ska vi äta middag också! Det blir hamburgare med ägg och pommez, mumma!   


Bye bye

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards