fedeliiah

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Fedelia M. Nesi - 3 juli 2012 19:49

I Måndags åkte vi ju somsagt till Trosa. Efter det packade vi lite saker o sen åkte vi till Thords arbetskompis där han hjälpte oss lite med båten o så. Sen körde vi iväg i hans supercoola motorbåt och det var jättekul, spec när det kom höga vågor för då guppade det till så att det pirrade i magen :P

Sen stannade vi på en ö och jag fick först hoppa iland så att jag sen kunde dra in båten o då kände jag mig proffsig 8)

Där stannade vi sen och åt lunch och efter det gick jag o Liam för att undersöka ön lite, vi hittade en koja som hade rasat ner o sen hoppad vi på stora klippblock och tittade ut över havet, vilket var super vackert! (Y)

Sen på kvällen var vi mest inne hela dagen men runt nio gick vi ut för att gå en promenad och kolla på alla de vackra husen som ligger där :)


Idag va vi ganska sega på morgonen men sen gick vi till stranden och sola o badade där, det var faktiskt skitvarmt vatten så det var nice! Sen åkte vi bussen som går från Trosa t Liljeholmen, handlade lite där och sen åkte vi Taxi hem och nu sitter jag här, har precis ätit lite vindruvor och choklad och snart blir det en liten lätt middag.


Puss puss! ♥


   

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards