fedeliiah

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Fedelia M. Nesi - 13 juli 2012 21:10

Från Singo :

Sommarens favorit plagg?

Sommarens favorit plagg är absolut jeanshorts! Man kan matcha nästan vad som helst med ett par shorts.

Motto?

Hmm, mitt motto i livet är att jag ska vara nöjd och lycklig :)

Kan du videoblogga mer?

Jag vill inget hellre än att kunna videoblogga men har inget att filma med som man kan lägga upp på bloggen (elr jag vet iaf inte hur man gör) men det ska jag ta o kolla upp så får vi se om det blir mer sen ;)

Favorit nagellack?

Favorit märket är Depend och färg just nu är turkos

Från Freja :

Är du i vässan utan att ha talat om för moi?!?!

Neeeejdå, skulle aldrig åka dit utan din tillåtelse ;) Nejmen var bara på torpet och det räknas ju inte? :P

Hur går det med boysen?

Haha vilka boys? Jag kan inte se några :P

Något nytt inom "kompis fronten"?

Nej inte direkt hinner inte hända nåt nu under sommaren :)


Från Lova :

Vem är den första du vänder dig till när du mår dåligt?

Haha, det här kan låta konstigt men den första jag vänder mig till är spegeln. Jag kan prata med mig själv i timmar för jag får alltid de svar jag vill ha :P Nejmen annars har jag mina fantastiska vänner och min kusin :)

Har du några syskon?

Japp min 5 år yngre bror Liam.

Något husdjur?

Nej inget tyvärr :/

Favoritaffär?

Gina tricot!

Från Ella :

Varför började du blogga?

Asså jag önskar att jag hade nåt riktigt bra svar på detta, men jag började blogga när jag var ganska liten och jag vet faktiskt inte riktigt om jag ens hade någon tanke bakom det då :S Men nu bloggar jag för att jag vill dela med mig av mitt liv och det kan va kul att ha sen så man kan kolla tbx genom livet ;)


Från Sandra :

Hur många bloggar har du bloggat på?

Det här är min 4:e blogg om jag inte minns fel?

Favo-färger till kläder?

Jag tycker ju att svart passar till allt men nu är det ju modernt med färg så jag skulle nog säga neon färger faktsikt (även om jag inte äger så många själv :P)

Favo-djur?

Hund och katt, haha det vanligaste svaret.

Haru husdjur?

Nej jag har inga husdjur.


Från Alena:

Två av dina bästa vänner?

Kan tyvärr inte peka ut någon men alla fina tjejer jag umgås med på skolan :)

Bästa bloggen?

http://juliahofsweden.se !

Hund elr katt?

Egentligen vill jag inte välja, men hund :P


En av dina favoritplagg?

Mina Gina jeans!

Från Jana :

Har du några husdjur?

Nepp :(

Vad är din hobby?

Hmm, spela teater och vara med vänner!

Vad är den bästa platsen på jorden enligt dig?

Finns många fina ställen men den bästa är nog vårat torp, kan verkligen koppla av där och har fina minnen :)

Om du fick byta liv med nån kändis vem skulle det vara då?

Haha jag tror faktsikt jag väljer Kenza ;)

Vad är den pinsammaste saken som hänt dig?

Hmm, kommer inte på nåt just nu, men det har ju hänt att man ser någon vinka åt en o så vinkar man tbx men det visar sig att den som vinkade gjorde det till nån bakom än..

Har du strulat nångång?

Hehe nej det har jag inte.. ;)

Gillar du nån?

Nä men det finns nån jag tycker är snygg.. :P

Vilka affärer handlar du mest i?

Standard affärerna Gina och H&M men skulle gärna handlla lite oftare på Hollister!

Kan du lägga upp en video när du sminkar dig?

Sminkar mig ju inte i vanliga fall, men nångång när jag gör det och har nåt att filma med så absolut!


Från Olivia :

Varför började du blogga?

Asså jag önskar att jag hade nåt riktigt bra svar på detta, men jag började blogga när jag var ganska liten och jag vet faktiskt inte riktigt om jag ens hade någon tanke bakom det då :S Men nu bloggar jag för att jag vill dela med mig av mitt liv och det kan va kul att ha sen så man kan kolla tbx genom livet ;)

Hur ser en vanlig dag i ditt liv ut?

Om det inte är sommarlov så går jag upp, äter frukost, fixar mig möter upp Metta o sen Signe och går till skolan. Hänger där så länge jag måste och sen vet man aldrig vad som händer ;)

Dina bästa vänner?

Mina absolut bästaste vänner är Olivia, Signe, Singo, Alena, Natalie & Paulina men jag har jätte många andra fina vänner!

Favoritfärg?

Har ingen speciell

Vilka följer du?

Om du menar bloggar så följer jag alla mina vänners + http://juliahofsweden.se http://kenzas.se http://eemss.blogg.se och många fler men det är de jag alltid automatsikt går in på :)

Vad älskar du mest av allt på denna jord?

Svår fråga, men goa männsikor :)

Hur ofta shoppar/inhandlar nånting du?

Väldigt olika, köper bara nåt om jag vet att jag vill ha det men kollar i affärer flera gånger i veckan.

Nämn tre saker du inte gillar med ditt utseende:

Mina fräknar, min bleka hy och färgen på mina ögonfransar

Nämn tre saker du gillar med ditt utseende:

Formen på ögonfransarna, hårfärgen och min kroppsform


Från Josefine:

Vad fick dig att börja blogga?

Haha jag vet inte varför men det var min pappa som gav mig idén och jag tesatde och fastnade :D

Tre saker du absolut inte kan klara dig utan?

Mobil, Instagram och en bra bok!


Från Signe H:

Vad kallar du färgen på väggen i ditt rum?

Haha! Jag kallar den ljusblå du då? :P

Kan du lägga upp en bild på ditt rum?

Jadå, inte för att det är så mycket att se.

Ditt favoritplagg i din garderob?

Mina Gina jeans!

Shoppa smink eller shoppa kläde, vad tycker du är bäst?

Absolut kläder!


Från Edith :

Bästa kompisarna?

Mina absolut bästaste vänner är Olivia, Signe, Singo, Alena, Natalie & Paulina men jag har jätte många andra fina vänner!

Favoritglass?

Citron sorbe!

Favoritbutik?

Ginatricot

Favoritmat?

Sushi! :D

Vad är ditt mål med bloggen?

Har inget just nu, men vill ju såklart att den ska synas och bli ganska stor :P

Favoritfilm?

Merlin!




Tack så jättemycket för alla frågor!!!!



Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards