fedeliiah

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Fedelia M. Nesi - 16 augusti 2012 14:42

HEJ!

Kom ganska precis hem ifrån en heldag på skolan. Så fort jag kom hem tog jag av mig de trånga och varma jeansen, öppnade alla fönster och gjorde två knäckebrödsmackor med ost på.

Snart är det dags för mig och ge mig av igen, ska ju på casting! Är inte så nervös just nu men det kommer nog snart ;)

I skolan idag har jag haft jättekul och skrattat en massa!


Imorgon efter skolan följer jag med Singo till hennes landställe och stannar där hela helgen!! :D LÄNGTAR!


HAHAHA för tusan vad ful jag är där.. aja kul har ja haft iaf! ♥♥♥



Av Fedelia M. Nesi - 16 augusti 2012 11:19

Hej Alena här!
Just nu sitter vi i skolan och har jätte trååk leker nån frukt grej. Och min älskling och Nattan sitter här och är fokuserade hahaha. Här får ni lite bilder så ber ja bebis att blogga sen pusss//Alena

Av Fedelia M. Nesi - 16 augusti 2012 07:41

Godmorgon!

Har precis sminkat mig och sitter nu framför datan. Idag blir det en lång dag! Men vi ska som tur var inte jobba iaf   Idag är det ju castingen som gäller också! Det ska bli riktigt spännande faktiskt!

Japp, vi hörs senare så får vi se hur det går.

Igår bokade jag också färgning av fransar och bryn så på tisdag blir det av, Puss♥♥


 


Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards