fedeliiah

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Fedelia M. Nesi - 22 augusti 2012 19:03

Heej!

Kom precis hem efter att först färgat ögonfransarna med mamma och sen åkte vi till medis och mötte upp mormor och Liam och så åt vi på taco bar!♥

Blev iaf sjukt nöjd med resultatet så det känns himla bra!

Puss så hörs vi!


     


Haha skitfula bilder men nu ser ni iaf ganska bra men snyggare i verkligheten!

Av Fedelia M. Nesi - 22 augusti 2012 07:36

Halloj!

Idag är det onsdag och jag ber till gud att det inte blir en lång och tröökig dag idag! Efterskolan ska jag sen möta upp mamma på hennes jobb och sen färga ögonfransarna (only). Efter det möter jag och mamma upp Liam och mormor och sen går vi och käkar någonstans!

Igår efter skolan var jag med Olivia och det var mysigt.


JUSTE! Jag har fått Alva att göra en design till mig! :D Jag vet inte när den kommer men jag lovar er, den kommer bli skitsnygg och det kommer bli fett mycket roligare att blogga då också!

Puss ♥


 

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards