fedeliiah

Alla inlägg under april 2013

Av Fedelia M. Nesi - 17 april 2013 14:49

Tjena!

Just nu sitter jag i mitt rum med Olivia Holm och taggar med Håkan Hellström musik ♥

Om ett tag ska vi dra oss in till stan då Håkan ska ha signering   

Haha vi är grymt peppade och hypade♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 16 april 2013 19:53

Jepp idag fick jag för mig att bryta min jeans trend och det kändes bra haha :)
Kjolen är ifrån Kapahl och linnet ifrån h&m.
PUSSS

Av Fedelia M. Nesi - 16 april 2013 16:24

Hej!

Dagen idag har bara bestått av en massa föreläsningar men även om det var ganska långtråkigt så tycker jag att dagen har gått ganska fort. Har beställt klipptid också så det ska faktiskt bli skönt att bli av med det slitna håret   

Just nu kollar jag på lite tv men senare ska jag göra några mattesidor så det är klart sen, PUSS♥

 

Gammal bild


Av Fedelia M. Nesi - 13 april 2013 14:18

Har haft besök av Nonno (morfar) och Gun. Vi fikade och pratade och hade det mysigt♥♥♥

Nu ska jag ta och kolla på en film, PUSS

 

Av Fedelia M. Nesi - 12 april 2013 17:51

Igår när min morfar och Gun var här så hade de med sig några presenter från våra släktingar i Italien och det jag fick var:
Ögonskuggor från Deborah Milano och en body lotion och shower gel från Pupa Garden ♥

Av Fedelia M. Nesi - 11 april 2013 21:29

Hejhej!
Har precis kommit ut ur duschen och sitter nu o väntar på att håret ska torka. När jag har skrivit klart det här ska jag nog ta till hårtorken och skynda på processen   


Idag fick vi också besök av min fina fina morfar och Gun♥ Eftersom de bor i Italien har jag inte träffat dem på två år men nu är de äntligen här hemma. Har saknat dem så och nu ska jag se till att ta vara på tiden med dem så mycket som möjligt..♥


Imorgon är det fredag YES!

Men ni får ha det bra så hörs vi, PUSS

 

Av Fedelia M. Nesi - 10 april 2013 15:18

Bandeu - Gina
Linne - Gina
Jeans - Veromoda
Kofta - Urban outfiters

Av Fedelia M. Nesi - 10 april 2013 07:51

Halsband - Lindex
Tröja (ny) - VeroModa
Byxor (ny) - VeroModa

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards