fedeliiah

Alla inlägg under april 2012

Av Fedelia M. Nesi - 21 april 2012 17:10

     

 
Av Fedelia M. Nesi - 21 april 2012 14:02

Före:

   

Efter:

       

Vad tycker ni?

Själv är jag väldigt ovan o blir förvånad varje gång jag ser mig i spegeln men jag tkr det är kul med en förändring ;) ♥

Av Fedelia M. Nesi - 21 april 2012 13:57

... visar vad det är i senare


 

Av Fedelia M. Nesi - 19 april 2012 07:45

 

Tröja -  H&M

Jeans - Crocker

Armand - fick av farmor

 
Av Fedelia M. Nesi - 18 april 2012 19:25

   

Juste, kom på att jag skrev fel i förra inlägget, trodde att det var torsdag idag men det är ju det imorrn -.-'


  
Av Fedelia M. Nesi - 18 april 2012 17:21

Hello!

Har ganska precis kommit hem efter att ha varit på Ringen med Alena. Först åt vi mellis på MC och snackade om allt mellan himmel o jord och sen så gick vi bara i affärer o snackade lite till  


Iaf, idag har Liam karate vilket betyder att det blir sen middag, men som tur var är jag inte hungrig än iaf  

Idag har vart en ganska chill dag vi har haft engelska idrott o sen engelska igen.

Imorrn är det fredag och det ända jag vet att jag ska göra är att kolla på filmen Sanning och konsekvens med skolan o sen sticker jag o möter upp mamma o sen färgar jag ögonbrynen o fransarna!!


Juste idag fick jag tre födelsedagspresenter av Signe, eftersom hon inte kunde komma på min fest. Jag fick:

     

Av Fedelia M. Nesi - 18 april 2012 07:19

Örhängen - fick av Alva

Halsband - fick av Alva

Kofta - H&M

The beatles tröja - H&M

Svart linne (nytt) - H&M

Ja så här ska jag se ut första skoldagen, vad tycker ni?


  
Av Fedelia M. Nesi - 17 april 2012 18:59

Shoo readers!

Har precis tvättat bort min ansiktsmask och känner mig riktigt fräsch!

Just nu kmr det väl inte hända så mkt, ska väl ta o varva ner lite inför kvällen. Men usch vad jobbigt att behöva gå

upp klockan halv 7 på morgonen!

Jaja det måste väl gå antar jag   Imorrn blire iaf middag på BK med Alenis ♥

Fredag ska jag färga ögonfransarna o ögonbrynen och det ska bli kul men jag hoppas bara att det blir bra!

I helgen vet jag inte säkert vad vi ska göra. Om vi inte åker till torpet ska jag o mamma shoppa, det är nog det jag önskar mest just nu  


Jepp men vi hörs sen, antagligen imorrn!


    

Haha detta var ganska längesedan!

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards