fedeliiah

Alla inlägg under april 2012

Av Fedelia M. Nesi - 17 april 2012 15:01

Hej!

Har inte gjort så mkt idag men jag, Liam o pappa stack iaf ut. Jag gick till H&M medans pappa o Liam gick till nån sportaffär. Jag fick ju ett presentkort av Alena på H&M och då köpte jag ett svart vanligt men ganska långt linne.

Ganska vanligt men behövligt och 50 kr kostade det bara!  

   

Strax ska jag o Liam titta på någon film o mysa. Kisses ♥

Av Fedelia M. Nesi - 16 april 2012 20:25

Heej igen!

Tänkte visa lite bilder på vad jag fick av min släkt på pappas sida fredagen innan vi åkte:


         

Sen har farmor o jag bestämt att vi ska shoppa någon dag! ♥

Vad tycker ni?

Säg till om ni vill veta nåt mer om grejorna. Kisses ♥♥♥♥♥

Av Fedelia M. Nesi - 16 april 2012 18:31

Hej hej allihopa!

Nu är Fedelia tillbaka här igen! ;)

Jag har precis kommit ut från duschen och kramat mamma som precis kommit hem ♥

Sen när pappa kmr ska vi äta kycklingklubba med potatisallad, mumma! :D

Efter att jag har ätit ska jag visa lite bilder jag fick för presenter på fredagen innan vi åkte.

Sen kan jag faktiskt också ta upp lite vad som kmr hända i veckan också, det blir ju en kort vecka för mig eftersom jag är ledig idag o imorrn ♣


Men vi hörs när jag ätit klart, PUSS! ♥♥


 

Av Fedelia M. Nesi - 13 april 2012 19:37

Hejsan svejsan!!


Snabbish inläggish tänkte ba skriva lite snabbt.   Idag har ja STOR städat med syrran o mamma det va jobbigt  men resultatet blev ass bra  . Rent o fint sen gick ja ut med C oxå    det va lite jobbigt i leran o allt geg o regn  .Seriöst när kommer vååååååååååååååren????  Men tbx till det positiva imorrn fyller min bebis år   10 år han blir gammal gubben nawww sötnos ska fira honom med tårta o så berättar nog imorrn va ja köpt.   Snar kmr Fifi tbx vet inte riktigt om det blir imorrn eller på söndag. Hahhaha vi börjar skolan på onsdag ass nice har 2 UF dagar  . Men här får ni lite bilder så hörs vi.     Ja o bebis som fyller år imorrn.     Ja i skolan hahah    Hahhahah gammal bild  




Pussss hörs imorr//Alena<33

Av Fedelia M. Nesi - 12 april 2012 14:38

Hejsan!!Verkligen sorry för ja inte bloggat:( men har inte haft tid men nu har ja det. Idag vaknade ja 11.00 av att min granne plingade på dörren så hon stannade med oss o chillade här sen va vi ute med vovven o sen busade vi med honom.<33Snart kommer mina föräldrar hem ska se va vi hittar på kanske ska klippa mig eller så kanske vi ska gå på Titanic i 3D idag eller imorrn. Juste de ringde mig imorse från ett ..... företag och undrade om ja o en kompis ville komma o va ..... men ska först snacka med mina föräldrar hoppas ja får isf kmr Olivia följa med gryyymt kul.Ja kommer berätta va det är när ja snackat med mina päron:).Juste min lilla Arosha fyller år idag grattis gmn läs hennes blogg aroshajulia.blogg.se.Men det va allt bloggar från paddan (Ipaden) så blir inga bilder.<333 pussssss//Alena<333

Av Fedelia M. Nesi - 10 april 2012 17:40

Tjo bre!!  


Idag har ja nt gjort så mkt asså ser ni vädret  lixom man blir deprimerad var tog våren vägen  ?? Men ja har chillat hemma med med älskling     vi har bussat massor oxå hehehe. Sen har vi varit ute lite oxå för att få frisk luft o då hängde den andra vovven   med. Sen har ja skrivit klart min hemspråks läxa så är ja iaf klar med dt. Har nt snackat med Fifi asså hennes mobbe  e säkert sönder för den har ju varit paj innan eftersom hon nt svarar på någons mess el så. Men hon har dt säker nice i fjällen . Juste sry för ja nt bloggade igår dt va bara för ja va så uptagen va o shoopade o va hoss kusiner/sysslingar o massa grejer! En bild på mig o tjejerna ni har säkert sätt bild   bilden???        Hörs puzzzzzzzzzz//Alena    

Fifis gryma högtalare som vi hade på FESTEN    

Av Fedelia M. Nesi - 10 april 2012 15:28

Tjooo!!Bloggar sen pusssssa.<33//Alena

Av Fedelia M. Nesi - 10 april 2012 15:28

Tjooo!!Bloggar sen pusssssa.<33//Alena

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards