fedeliiah

Alla inlägg under juli 2012

Av Fedelia M. Nesi - 11 juli 2012 12:49

Av Fedelia M. Nesi - 10 juli 2012 17:48

Hejhej! Idag har jag inte gjort så mkt. Först åkte vi till Lyran och köpte glass, jag köpte en som hette Frutti Frutti och den var både god och snygg :)

Sen åkte vi till Skärholmen ett tag och kom ganska precis hem. Nu ska jag ta o läsa lite i min braiga bok, men vi hörs och glöm, inte att ställa frågor på min frågestund, Puss!


   

Mumsig va? ♥

Av Fedelia M. Nesi - 9 juli 2012 17:30

Hejhej!

Kom ganska precis hem ifrån stranden, har varit där typ hela dagen och det var fett skönt!   

Planerna den här veckan är:

Tisdag - Ingenting planerat, om det är fint väder kmr vi antagligen vara på stranden

Onsdag - Samma, men på kvällen kommer Thord o då har han med sig min älskling Leif!   

Torsdag - Jag tror jag ska vara med Olivia då, vet inte vad vi ska göra men det blir kul o träffa henne!

Fredag - Pappa kommer och hämtar oss o sen åker vi hem! Ska faktiskt bli sjukt skönt att åka hem, har inte vart hemma på 4 veckor ju.

Lördag - Packa packa packa!

Söndag - Upp tidigt och åka med husbilen till färjan som tar oss till Mariehamn och sen åker vi husbil till campingen på Åland och där kommer vi vara i ca 5 dagar. Hoppas att jag kommer kunna blogga där, men det är ju Finland så det kommer vara lite kostander men om det inte blir för dyrt kommer det funka   


Kisses♥

Av Fedelia M. Nesi - 7 juli 2012 20:19

Hejhej!
Sitter just nu hos farmor o farfar. De är inte här men pappas mormor bor också här såvi ger henne lite sällskap :) sitter också o smsar med alena som är i Italien nu idag har vi åkt med husbil till ett slott men berättar lite mer om det sen, puss så länge <3

~

Av Fedelia M. Nesi - 5 juli 2012 23:58

Godnatt världen

Presentation


Hej jag heter Fedelia och är en 14 årig söderböna. I min blogg kommer ni få följa med i min kamp att bli en känd och bra skådespelerska. Självklart kommer ni även få se mode, höra mina tankar osv.
Enjoy!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards